PROCON/POLZAK 2019
21 – 22 PAŹDZIERNIKA 2019, Warszawa, Hotel Marriott
Dzień 1: 21 PAŹDZIERNIKA 2019
8:00 – 9:00
9:00- 9:20
9:20 – 10:05


10:05 – 10:50

10:50 – 11:30
11:30 – 12:10
12:10 – 13:40
ZAKUPY DIRECT
12:10 - 12:55
VSM: Value Stream Mapping – Role of procurement in optimizing costs and simplifying operation 12:55 - 13:40
Jak weryfikować żądania dostawców odnośnie podwyżek cen i jak się przygotować do negocjacji
VSM: Value Stream Mapping – Role of procurement in optimizing costs and simplifying operation 12:55 - 13:40
Jak weryfikować żądania dostawców odnośnie podwyżek cen i jak się przygotować do negocjacji
ZAKUPY INDIRECT
12:10 - 12:40
Czy jesteś gotowy na Twojego Czarnego Łabędzia? 12:40 - 13:10
Share your CSR goals in your supply chain! Dlaczego warto iść w kierunku Zielonych Zakupów 13:10 - 13:40
Wyzwania kupców indirect w zmieniającym się świecie
Czy jesteś gotowy na Twojego Czarnego Łabędzia? 12:40 - 13:10
Share your CSR goals in your supply chain! Dlaczego warto iść w kierunku Zielonych Zakupów 13:10 - 13:40
Wyzwania kupców indirect w zmieniającym się świecie
PROCESY I NARZĘDZIA
12:10 - 12:55
Rozwój zakupów w warunkach zmieniającego się otoczenia na przykładzie banku 12:55 - 13:40
Zakupy 4.0: analiza z wykorzystaniem Process Mining, która usprawni proces zakupowy w Twojej firmie na przykładzie Amrest Polska
Rozwój zakupów w warunkach zmieniającego się otoczenia na przykładzie banku 12:55 - 13:40
Zakupy 4.0: analiza z wykorzystaniem Process Mining, która usprawni proces zakupowy w Twojej firmie na przykładzie Amrest Polska
TALENT MANAGEMENT
12:10 - 12:55
Ewaluacja kompetencji kupca - jakiego pracownika obecnie szukają działy zakupów? 12:55 - 13:40
Kupiec 4.0 - jakie kompetencje rozwijać i dlaczego
Ewaluacja kompetencji kupca - jakiego pracownika obecnie szukają działy zakupów? 12:55 - 13:40
Kupiec 4.0 - jakie kompetencje rozwijać i dlaczego
13:40 – 14:30
14:30 – 16:00
ZAKUPY DIRECT
14:30 - 15:15
Zastosowanie sztucznej inteligencji i automatyzacji decyzji w procesach planowania produkcji w warunkach dużej zmienności 15:15 - 16:00
Druk 3D MJF jako proces wytwórczy w Przemyśle 4.0
Zastosowanie sztucznej inteligencji i automatyzacji decyzji w procesach planowania produkcji w warunkach dużej zmienności 15:15 - 16:00
Druk 3D MJF jako proces wytwórczy w Przemyśle 4.0
ZAKUPY INDIRECT
(case study)
(case study)
14:30 - 15:00
Jak mBank bije rekord, czyli o największym biurowym najmie w historii Polski 15:00 - 15:30
Jaki jest najlepszy model współpracy z agencją w obszarze event marketingu? 15:30 - 16:00
Jak efektywnie zarządzać kategorią druków marketingowych?
Jak mBank bije rekord, czyli o największym biurowym najmie w historii Polski 15:00 - 15:30
Jaki jest najlepszy model współpracy z agencją w obszarze event marketingu? 15:30 - 16:00
Jak efektywnie zarządzać kategorią druków marketingowych?
PROCESY I NARZĘDZIA
14:30 - 15:15
Jak przełamać stereotyp zakupów firmowych w oparciu o nowoczesne narzędzia 15:15 - 16:00
Zakupy nie-strategiczne, czyli jak zakupy przestały być strategiczne?
Jak przełamać stereotyp zakupów firmowych w oparciu o nowoczesne narzędzia 15:15 - 16:00
Zakupy nie-strategiczne, czyli jak zakupy przestały być strategiczne?
STOLIKI TEMATYCZNE
14:30 - 16:00
STOLIK I:
Zarządzanie odpowiedzialnym
łańcuchem dostaw – nowe wyzwania, nowe rozwiązania STOLIK II:
Własność intelektualna (wybór ankietowanych) STOLIK III:
Property & Facility Management STOLIK IV:
Logistyka & Nieruchomości biurowe STOLIK V:
Jak poprawić płynność dostawców
STOLIK I:
Zarządzanie odpowiedzialnym
łańcuchem dostaw – nowe wyzwania, nowe rozwiązania STOLIK II:
Własność intelektualna (wybór ankietowanych) STOLIK III:
Property & Facility Management STOLIK IV:
Logistyka & Nieruchomości biurowe STOLIK V:
Jak poprawić płynność dostawców
16:00 – 16:40
16:40 – 17:30

od 17:30
Dzień 2: 22 PAŹDZIERNIKA 2019
8:30 – 9:00
9:00 – 9:45


09:45 – 10:30


10:30 – 11:20
11:20 – 11:40
11:40 – 12:25
12:25 – 13:15
13:15 – 14:00
14:00 – 15:30
RPA W ZAKUPACH
14:00 - 14:30
ABC RPA – kluczowe zagadnienia w procesie zakupów i kontraktowania rozwiązań automatyzujących procesy 14:30 - 15:00
Robotic Process Automation: our journey from myth to reality. A business case presentation 15:00 - 15:30
Wsparcie procesów zakupowych z wykorzystaniem robotów (RPA)
ABC RPA – kluczowe zagadnienia w procesie zakupów i kontraktowania rozwiązań automatyzujących procesy 14:30 - 15:00
Robotic Process Automation: our journey from myth to reality. A business case presentation 15:00 - 15:30
Wsparcie procesów zakupowych z wykorzystaniem robotów (RPA)
ZAKUP USŁUG MARKETINGOWYCH
14:00 - 14:30
Paradoks grupy 16-49. Jak zmiany demograficzne wpływają na sposób zakupu reklamy telewizyjnej 14:30 - 15:00
Diabeł tkwi w szczegółach - czyli kluczowe elementy przetargu na wybór agencji komunikacji marketingowej 15:00 - 15:30
Customer Experience. Buduj albo zgiń
Paradoks grupy 16-49. Jak zmiany demograficzne wpływają na sposób zakupu reklamy telewizyjnej 14:30 - 15:00
Diabeł tkwi w szczegółach - czyli kluczowe elementy przetargu na wybór agencji komunikacji marketingowej 15:00 - 15:30
Customer Experience. Buduj albo zgiń
SMART PROCUREMENT SOLUTIONS
14:00 - 14:45
Rola e-katalogów w przedsiębiorstwie na przykładzie wdrożenia w Grupie OEX 14:45 - 15:30
Siemens Smart Procurement. Narzędzia i sposoby działania, wspierające wzrost efektywności zakupów
Rola e-katalogów w przedsiębiorstwie na przykładzie wdrożenia w Grupie OEX 14:45 - 15:30
Siemens Smart Procurement. Narzędzia i sposoby działania, wspierające wzrost efektywności zakupów
STOLIKI TEMATYCZNE
14:00 - 15:30
STOLIK I:
Usługi doradcze (wybór ankietowanych) STOLIK II:
Zakupy IT (wybór ankietowanych) STOLIK III:
Zarządzanie flotą samochodową (wybór ankietowanych) STOLIK IV:
Ograniczenie kosztów drukowania w firmie
STOLIK I:
Usługi doradcze (wybór ankietowanych) STOLIK II:
Zakupy IT (wybór ankietowanych) STOLIK III:
Zarządzanie flotą samochodową (wybór ankietowanych) STOLIK IV:
Ograniczenie kosztów drukowania w firmie
15:30 – 16:00
16:00 – 17:00

17:00- 17:10