PROGRAM

PROCON/POLZAK 2019

21 – 22 PAŹDZIERNIKA 2019, Warszawa, Hotel Marriott

Dzień 1: 21 PAŹDZIERNIKA 2019

8:00 – 9:00

null

Rejestracja i poranna kawa

oraz Poranny Networking: Sesja Pozytywnych Relacji
Grzegorz Turniak, Master of Networking, Akademia Rekomendacji

9:00- 9:20

Przywitanie i Otwarcie Konferencji

Mateusz Borowiecki, CEO, OptiBuy
Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu, PSML

 

Moderowanie i prowadzenie Konferencji:

Paulina Drażba, dziennikarka i prezenterka telewizyjna

9:20 – 10:05

enus-flag
k1

I KEYNOTE SPEECH: Procurement in VUCA World

  • The current state of VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity and Ambiguity)
  • How Digital Transformation is influencing the VUCA World.
  • How Digital Transformation in VUCA World is transforming businesses and its varied functions across the world.
  • How these disruptions are also affecting the procurement function?
  • Providing a new prospective on VUCA (Vision, Understanding, Clarity and Agility)
  • The presentation on the above lines and will include Best Practices and Benchmarks.

Prof.Christopher Abraham, CEO & Head, Dubai Campus
Sr Vice President – Institutional Development, S P Jain School of Global Management

10:05 – 10:50

k2

II KEYNOTE SPEECH: Transformacja lidera w czasach VUCA

  • VUCA: jak wygląda w życie w okresie kolejnego cywilizacyjnego przełomu
  • Przed jakimi wyzwaniami współczesnego świata musi stanąć lider
  • Co zrobić, aby w tej „nowej normalności” być efektywnym liderem, skutecznie prowadzić swoje zespoły do sukcesu, zachować równowagę życiową?

Maciej Trybulec, Inspirational Speaker, Partner, Talent Center

10:50 – 11:30

WRĘCZENIE NAGRÓD: LIDER ZAKUPÓW oraz PROCON AWARDS

11:30 – 12:10

Przerwa na kawę

RÓWNOLEGŁE BLOKI TEMATYCZNE

Kliknij na wybrany blok by poznać szczegóły wystąpień

12:10 – 13:40

ZAKUPY DIRECT
12:10 - 12:55
VSM: Value Stream Mapping – Role of procurement in optimizing costs and simplifying operation
12:55 - 13:40
Jak weryfikować żądania dostawców odnośnie podwyżek cen i jak się przygotować do negocjacji
ZAKUPY INDIRECT
12:10 - 12:40
Czy jesteś gotowy na Twojego Czarnego Łabędzia?
12:40 - 13:10
Share your CSR goals in your supply chain! Dlaczego warto iść w kierunku Zielonych Zakupów
13:10 - 13:40
Wyzwania kupców indirect w zmieniającym się świecie
PROCESY I NARZĘDZIA
12:10 - 12:55
Rozwój zakupów w warunkach zmieniającego się otoczenia na przykładzie banku
12:55 - 13:40
Zakupy 4.0: analiza z wykorzystaniem Process Mining, która usprawni proces zakupowy w Twojej firmie na przykładzie Amrest Polska
TALENT MANAGEMENT
12:10 - 12:55
Ewaluacja kompetencji kupca - jakiego pracownika obecnie szukają działy zakupów?
12:55 - 13:40
Kupiec 4.0 - jakie kompetencje rozwijać i dlaczego

13:40 – 14:30

Lunch

RÓWNOLEGŁE BLOKI TEMATYCZNE

Kliknij na wybrany blok by poznać szczegóły wystąpień

14:30 – 16:00

ZAKUPY DIRECT
14:30 - 15:15
Zastosowanie sztucznej inteligencji i automatyzacji decyzji w procesach planowania produkcji w warunkach dużej zmienności
15:15 - 16:00
Druk 3D MJF jako proces wytwórczy w Przemyśle 4.0
ZAKUPY INDIRECT
(case study)
14:30 - 15:00
Jak mBank bije rekord, czyli o największym biurowym najmie w historii Polski
15:00 - 15:30
Jaki jest najlepszy model współpracy z agencją w obszarze event marketingu?
15:30 - 16:00
Jak efektywnie zarządzać kategorią druków marketingowych?
PROCESY I NARZĘDZIA
14:30 - 15:15
Jak przełamać stereotyp zakupów firmowych w oparciu o nowoczesne narzędzia
15:15 - 16:00
Zakupy nie-strategiczne, czyli jak zakupy przestały być strategiczne?
STOLIKI TEMATYCZNE
14:30 - 16:00
STOLIK I:
Zarządzanie odpowiedzialnym
łańcuchem dostaw – nowe wyzwania, nowe rozwiązania
STOLIK II:
Własność intelektualna (wybór ankietowanych)
STOLIK III:
Property & Facility Management
STOLIK IV:
Logistyka & Nieruchomości biurowe
STOLIK V:
Jak poprawić płynność dostawców

16:00 – 16:40

Przerwa na kawę

16:40 – 17:30

k3

Wykład Gościa Specjalnego: Podejmowanie decyzji zakupowych

  • anatomia decyzji zakupowych
  • nadmierna pewność siebie menadżera
  • systematyczne błędy towarzyszące decyzjom zakupowym
  • racjonalność ograniczona decydenta
  • mózg moralny w decyzjach zakupowych

Prof. Uniwersytetu Adama Mickiewicza dr hab. Maciej Błaszak

od 17:30

PROCON/POLZAK Party, Restauracja Hard Rock Cafe

Zakupowy Turniej Piłkarzyków

Dzień 2: 22 PAŹDZIERNIKA 2019

8:30 – 9:00

Rejestracja i poranna kawa

Poranny Networking: Sesja Pozytywnych Relacji z udziałem Grzegorza Turniaka, Akademia Rekomendacji

9:00 – 9:45

enus-flag
k4

I WYKŁAD OTWIERAJĄCY: What VUCA really means for Procurement

  • Illustration of the (tragic) VUCA impact when misapplied – based on 4 simple case studies
  • Conclusions drawns from applicability of these mistakes for any purchase category and company

dr Jan Vašek, Assistant Professor, MIAS School of Business at CVUT

09:45 – 10:30

enus-flag
Guilhem Lavabre

II WYKŁAD OTWIERAJĄCY: Procurement in the VUCA age

  • Procurement & Supply Management over time – what has not changed and what is changing now?
  • Is Purchasing / Procurement becoming strategic?
  • Impacts of the evolution of Procurement

Guilhem Lavabre, Managing Director, European Institute of Purchasing Management

10:30 – 11:20

Panel dyskusyjny: Jak Polacy awansują na najwyższe szczeble globalnych koncernów i zarządzają centralnymi zakupami

  • Polska vs. reszta świata: jak rodzima branża zakupowa wypada na tle zagranicznych rynków?
  • Jak wygląda organizacja zakupów z perspektywy centralnego zarządzania?
  • Jak będzie się kształtować rozwój kadr polskich na przestrzeni 5-10 lat?

Moderator:
Mateusz Borowiecki, Managing Director, OptiBuy

Paneliści:
Aleksandra Antoniuk, CPO, Orange
Monika Kiełtyka-Michna, Head of Global Procurement Services, Astra Zeneca

Wojciech Marchwicki, CPO, ING Bank Śląski
Mariusz Gerałtowski, Procurement Director, Fujitsu; President, PSML

11:20 – 11:40

Przerwa na kawę

11:40 – 12:25

LIDER ZAKUPÓW 2019 – Poznaj nagrodzone projekty Koleżanek i Kolegów

Laureat Tegorocznej V Edycji Konkursu

12:25 – 13:15

LIDER ZAKUPÓW 2019 – Poznaj nagrodzone projekty Koleżanek i Kolegów

Wyróżnienia Tegorocznej V Edycji Konkursu

13:15 – 14:00

Lunch

RÓWNOLEGŁE BLOKI TEMATYCZNE

Kliknij na wybrany blok by poznać szczegóły wystąpień

14:00 – 15:30

RPA W ZAKUPACH
14:00 - 14:30
ABC RPA – kluczowe zagadnienia w procesie zakupów i kontraktowania rozwiązań automatyzujących procesy
14:30 - 15:00
Robotic Process Automation: our journey from myth to reality. A business case presentation
15:00 - 15:30
Wsparcie procesów zakupowych z wykorzystaniem robotów (RPA)
ZAKUP USŁUG MARKETINGOWYCH
14:00 - 14:30
Paradoks grupy 16-49. Jak zmiany demograficzne wpływają na sposób zakupu reklamy telewizyjnej
14:30 - 15:00
Diabeł tkwi w szczegółach - czyli kluczowe elementy przetargu na wybór agencji komunikacji marketingowej
15:00 - 15:30
Customer Experience. Buduj albo zgiń
SMART PROCUREMENT SOLUTIONS
14:00 - 14:45
Rola e-katalogów w przedsiębiorstwie na przykładzie wdrożenia w Grupie OEX
14:45 - 15:30
Siemens Smart Procurement. Narzędzia i sposoby działania, wspierające wzrost efektywności zakupów
STOLIKI TEMATYCZNE
14:00 - 15:30
STOLIK I:
Usługi doradcze
(wybór ankietowanych)
STOLIK II:
Zakupy IT
(wybór ankietowanych)
STOLIK III:
Zarządzanie flotą samochodową
(wybór ankietowanych)
STOLIK IV:
Ograniczenie kosztów drukowania w firmie

15:30 – 16:00

Przerwa na kawę

16:00 – 17:00

Aleksandra-Przegalinska

Wystąpienie Gościa Specjalnego: Najbliższe 5 lat ze Sztuczną Inteligencją

dr Aleksandra Przegalińska – badaczka tożsamości w rzeczywistości wirtualnej; Assistant Professor at the Koźmiński University in Warsaw; badaczka na MIT

17:00- 17:10

Podsumowanie i zakończenie VI edycji PROCON/POLZAK