PROCON/POLZAK 2020
19 – 20 PAŹDZIERNIKA 2020, Warszawa, Hotel Marriott
Rejestracja i poranna kawa

Sesja Pozytywnych Relacji – „Daj szansę przypadkowi”
Czy biznesowy sukces może być oparty o przypadek? Tak! Najlepszym tego przykładem są ludzie opierający swój sukces o relacje i nawiązywanie nowych kontaktów.
Jeśli nie wiesz, czy skutecznie wykorzystasz swoją obecność na PROCON/POLZAK 2018 lub wątpisz, że uda Ci się nawiązać nowe kontakty z potencjalnymi kontrahentami – mamy znakomitą wiadomość. Ekspert w budowaniu sieci kontaktów – Grzegorz Turniak – podczas porannej rejestracji i przerw kawowych, przejmie pałeczkę mistrza networkingu. Podpowie i pomoże w nawiązywaniu nowych znajomości podczas największego wydarzenia zakupowego w kraju.
Grzegorz Turniak, Akademia Rekomendacji:
Grzegorz Turniak niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.
Rejestracja i poranna kawa

Sesja Pozytywnych Relacji – „Daj szansę przypadkowi”
Czy biznesowy sukces może być oparty o przypadek? Tak! Najlepszym tego przykładem są ludzie opierający swój sukces o relacje i nawiązywanie nowych kontaktów.
Jeśli nie wiesz, czy skutecznie wykorzystasz swoją obecność na PROCON/POLZAK 2018 lub wątpisz, że uda Ci się nawiązać nowe kontakty z potencjalnymi kontrahentami – mamy znakomitą wiadomość. Ekspert w budowaniu sieci kontaktów – Grzegorz Turniak – podczas porannej rejestracji i przerw kawowych, przejmie pałeczkę mistrza networkingu. Podpowie i pomoże w nawiązywaniu nowych znajomości podczas największego wydarzenia zakupowego w kraju.
Grzegorz Turniak, Akademia Rekomendacji:
Grzegorz Turniak niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.
Dzień 1: 19 PAŹDZIERNIKA 2020
przed 9:00

Logowanie do platformy streamingowej
Indywidualne dane dostępowe znajdą Państwo w emailu organizacyjnym z dn. 16.10 i 18.10 (16:00).
Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub/i zakładek w skrzynce (Inne, Oferty, Powiadomienia, itp.).
SESJA Keynote Speech
9:00 – 9:20
Przywitanie i Otwarcie Konferencji
9:20 – 10:00

I KEYNOTE SPEECH: We Can afford a little Audacity
- Key Learnings on Supply Chain from COVID 19 Crisis
- Key FOCUS on Supply Chain Risk management
- New KPI’s set-up / Paradigm – Priorities
Christian Voland, Global Chief Procurement Officer & Europe-Asia Procurement Director, Bunge
10:00 – 10:40
II KEYNOTE SPEECH: Covid i co dalej - o pilnych oczekiwaniach środowiskowej i społecznej transparentności w zarządzaniu łańcuchami dostaw
- Jakie zmiany przyspiesza egzamin Covid – 19 w zarządzaniu łańcuchami dostaw?
- Które regulacje i inicjatywy dotyczące zagadnień środowiskowych, społecznych i ładu organizacyjnego (ESG) najbardziej wpłyną na oczekiwania wobec łańcuchów dostaw?
- Jak firmy reagują na nadchodzące zmiany, jakie praktyki i standardy im w tym pomagają?
Ewa Zamościńska, Manager projektów doradczych, ekspert zrównoważonego rozwoju i CSR, CSRinfo
10:40 – 11:20
WRĘCZENIE NAGRÓD w Konkursie LIDER ZAKUPÓW
11:20 – 11:40
Przerwa na kawę
11:40 – 12:10
Relacje z dostawcami – tylko negocjacje czy jednak wzajemna odpowiedzialność
- Dlaczego wzajemne wspieranie pomaga a nie zaburza relacje z dostawcą
- Na czym polega ecosystem w zakupach GŻ
- Co Covid-19 zmienił w strategiach zakupowych i czy w ogóle coś zmienił
- Czy uda nam się przetrwać bez wzajemnego pomagania sobie
- Wizja nowoczesnej współpracy z dostawcami
Karolina Tarnawska, Dyrektor Zakupów, Członek Zarządu, Grupa Żywiec
12:10 – 12:40
Feedback zakupowy w postępowaniu przetargowym: elementarne narzędzie pomijane przez działy zakupów
- Elementy feedbacku dla dostawców uczestniczących w ofertowaniu
- Dlaczego warto o nim pamiętać?
12:40 – 13:10
Zielona rewolucja w Łańcuchu Dostaw Materiałów Marketingowych. EkoPOSytywni - zrównoważona podróż od projektu do ponownego wykorzystania
13:10 – 13:50
Lunch
13:50 – 14:20
Zarządzanie ryzykiem braku dostaw – czarne łabędzie. W jaki sposób zabezpieczasz firmę przed niespodziewanymi zagrożeniami
- Jak zbudować plan kontynuacji biznesu?
- Jak przygotować się na nieprzewidziane niespodzianki w postaci czarnych łabędzi?
- Zarządzanie ryzykiem dla zakupów direct
Jacek Jarmuszczak, Praktyk zakupowy, Vice President, NextBuy
14:20 – 14:50
Zrównoważony Rozwój w Zakupach w Bayer
- Od strategii do egzekucji
- Przykłady projektów sourcingowych
- Poszukiwanie inspiracji
Marcin Plichta, Global Head of Source-to-Pay Projects, Bayer
14:50 – 15:20
Innowacje i nowe technologie: Kupować i negocjować czy budować od podstaw? Praktyczne aspekty współpracy i negocjacji z twórcami startupów
- Współpraca z istniejącymi startupami: pozyskiwanie projektów, analiza i weryfikacja startupu, planowanie wdrożeń, formy współpracy komercyjnej i negocjacje
- Budowanie projektów startupowych szytych na miarę: współpraca z venture builders, finansowanie projektów i struktura udziałowa, planowanie rozwiązań, wdrażanie i rozwój
15:20 – 15:40
Przerwa na kawę
15:40 – 16:10
Wykład Gościa Specjalnego: Patrycja Bereznowska, lekkoatletka, uprawiająca biegi długodystansowe, Mistrzyni świata w biegu 24- godzinnym
16:10 – 16:20
Zakończenie I dnia
Dzień 2: 20 PAŹDZIERNIKA 2020
przed 9:00
Logowanie do platformy streamingowej
Indywidualne dane dostępowe znajdą Państwo w emailu organizacyjnym z dn. 16.10 i 18.10 (16:00).
Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub/i zakładek w skrzynce (Inne, Oferty, Powiadomienia, itp.).
SESJA Keynote Speech
9:00 – 9:30
I KEYNOTE SPEECH: Biznesowy potencjał sztucznej inteligencji oraz jej zastosowania w procesach zakupowych firm
- Potencjał AI i jej popularne zastosowania na świecie
- Stan rozwoju AI w Polsce
- AI w procesach zakupowych
09:30 – 10:00

II KEYNOTE SPEECH: Strategic supplier relationship management during crises – How to ensure supply and capture additional opportunities
- Impact and mitigation for Polpharma Group in the new reality
- Risk and Opportunities – Lesson learned
- Importance of Supplier Relationship during crises
10:00 – 10:30

Innovation through collaboration
– Collaboration with a Marketplace can reduce number of creditors
– Collaboration between customers and suppliers imply a procurement network
10:30 – 11:00
Przerwa na kawę
11:00 – 11:30
LIDER ZAKUPÓW 2020 – Poznaj nagrodzone projekty Koleżanek i Kolegów
11:30 – 12:00
LIDER ZAKUPÓW 2020 – Poznaj wyróżnione projekty Koleżanek i Kolegów
12:00 – 12:30
Jak rynek biurowy reaguje na COVID-19? Konsekwencje i nowe trendy
- Nowy porządek świata a procedury zakupowe biur
- Jak przygotować procedurę przetargową na wybór biura – dostępne praktyki rynkowe
- Praktyczne wskazówki dotyczące negocjacji umowy z doradcą i umowy najmu biura
12:30 – 13:10
Lunch
13:10 – 13:40
Jak zwiększyć wydajność i szybkość procesów w Twoim departamencie z wykorzystaniem robotów
- RPA, RDA, RaaS, Hiperautomatyzacja – jak się odnaleźć w świecie robotów?
- Jak robotyzacja zmienia styl, komfort i wydajność pracy?
- Case studies: Proste w konfiguracji roboty generują spore oszczędności
- Samodzielna automatyzacja/Center of Excellence/Outsourcing robotyzacji, którą strategię wybrać?
13:40 – 14:10
Cloud Computing – W jaki sposób zakontraktować chmurę?
- Czy da się negocjować ustandaryzowane warunki umów z globalnymi dostawcami usług chmurowych?
- Czy rynek kontrolowany może korzystać z cloud computingu?
- Jakie są wymogi dotyczące danych przetwarzanych w chmurze?
- W jaki sposób zakończyć współpracę z dostawcą usług chmurowych?
14:10 – 14:40

Collaborate to win
- The organization, the procurement, the suppliers – the exhausting (but fruitful) struggle
- Effective collaboration in the era of a myriad of strategic objectives
- Tools & mindset – leading the stage for success
14:40 – 15:00
Przerwa na kawę
15:00 – 15:40
Jak utrzymać równowagę między pracą a życiem prywatnym w świecie VUCA?
- Trzy rodzaje umysłowej równowagi: myślenia (intuicja vs. analiza), działania (eksploracja vs. eksploatacja) i oceny (wyniki vs. dobrostan)
- Jak ustalić priorytety na każdy dzień?
- Jak być najbardziej produktywnym podczas pracy?
- Jak budować trwałe relacje?
- Jak pobudzić własną kreatywność?
- Jak wpływać na decyzje innych?
- Jak przetrwać kryzys?
- Jak wyzwolić dodatkowe pokłady energii?
- Jak się uczyć by się nauczyć?
prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak, Uniwersytet Adama Mickiewicza, Poznań
15:40- 15:50