ARE YOU READY FOR THE VUCA WORLD?

PROCON/POLZAK
2019

PRELEKCJE | ROUNDTABLES | CASE STUDIES | NETWORKING

21 – 22 PAŹDZIERNIKA 2019

Warszawa, Hotel Marriott

Szósta edycja największej konferencji zakupowej w Polsce już wkrótce

 

PROCON/POLZAK to:

  • Dopracowana agenda – wystąpienia i prezentacje najlepszych prelegentów
    z ubiegłych lat
  • Dobre praktyki w zakupach – efektywne narzędzia i innowacyjne podejście
  • Networking – prawie 500 uczestników z wyższej kadry zarządzającej zakupami
  • Cenny benchmarking – porównaj strategię zarządzania zakupami w Twojej organizacji z rozwiązaniami skutecznie wdrożonymi w innych firmach
  • Stoliki Tematyczne – nowoczesna forma dyskusji z udziałem innych praktyków branżowych i ekspertów

Organizatorzy wydarzenia

optibuy

O czym?

W agendzie wydarzenia m.in.:

  • Zakupy Direct
  • Zakupy Indirect
  • CSR w Zakupach
  • Procesy i Narzędzia
  • Talent Management
  • Sztuczna inteligencja w biznesie
  • Smart Procurement Solutions
  • Stoliki Tematyczne
  • Panele Dyskusyjne

Dla kogo?

Wydarzenie kierowane jest do wyższej kadry zarządzającej odpowiedzialnej za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w średnich i dużych przedsiębiorstwach.

  • Właściciele i Prezesi spółek
  • Kadra Zarządzającą zakupami
  • Menedżerowie Zakupów i Logistyki
  • Dyrektorzy ds. Finansów, Marketingu, HR
  • Facility i Office Managerowie
  • Specjaliści i Kupcy

SZCZEGÓŁY EDYCJI 2018

MIĘDZYNARODOWI GOŚCIE

keynote speakers z świata procurementu

WRĘCZENIE NAGRÓD W DWÓCH KONKURSACH

Lider Zakupów oraz PROCON AWARDS

7 BLOKÓW TEMATYCZNYCH

Direct, Indirect, Procesy i Narzędzia, Talent Management,CSR w Zakupach, Sztuczna Inteligencja, Smart Procurement Solutions

ZAKUPOWY TURNIEJ PIŁKARZYKÓW

STOLIKI TEMATYCZNE

dwudniowa sesja spotkań tematycznych w małych grupach

STREFA EXPO

kilkunastu dostawców oferujących usługi dla biznesu

DEDYKOWA APLIKACJA MOBILNA

umożliwiająca umawianie spotkań

NETWORKING

integracja środowiska zakupowego

UCZESTNICTWO

Koszt udziału

Skorzystaj z atrakcyjnych zniżek grupowych:

  • od 2 do 4 osób z jednej firmy: 5% zniżki od każdego wybranego pakietu
  • od 5 do 10 osób z jednej firmy: 10% zniżki od każdego wybranego pakietu
  • od 11 osób z jednej firmy: 15 % zniżki od każdego wybranego pakietu

Koszt udziału – Członkowie PSML

Koszt udziału – Dostawcy

*do powyższych kwot należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W jakiej formie dostanę bilet?

Otrzymasz od nas potwierdzenie mailem. Wystarczy, że w dniu imprezy zapisani Uczestnicy będą posiadać dokument potwierdzający tożsamość.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Podczas rejestracji zaznacz informację, że potrzebujesz fakturę z 23% VAT-em. Prześlemy ją na Twój adres email. Na życzenie wyślemy ją w ciągu 7 dni pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Czy muszę płacić przez internet?

Nie. Możesz wykonać tradycyjny przelew bankowy na numer konta na podstawie FV proforma wygenerowanej przy zgłoszeniu.