img01 img01 img01 img01 img01 img01 img01 img01 img01 img01 img01 img01

PROCON/POLZAK 2019

hybrid event – 19-20 października 2020 (live from Marriott Hotel, Warsaw)
Powrót na stronę główną

ZOBACZ VIDEO RELACJĘ

PROCON/POLZAK 2020 – wirtualny
debiut, wymierny sukces

– W większości firm, działy zakupów nie analizują ewentualnych kosztów związanych z ryzykiem w łańcuchach dostaw i lokalizacją źródeł zaopatrzenia, o których te działy decydują. Wynika to oczywiście z wielu, również wewnętrznych czynników. Podczas konferencji, mówiliśmy dużo o konieczności uwzględniania ryzyka przy naszych decyzjach o wyborze dostawcy oraz identyfikacji kluczowych dostawców, bez których produkcja nie jest możliwa i dla których budować będziemy specjalne strategie zakupowe uzupełnione o alternatywne plany i rozwiązania. – mówi Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu PSML.

Nie samą pracą żyje człowiek

Elementy wchodzące w skład takich planów omawiali, na podstawie doświadczeń własnych organizacji i obserwacji rynku, zagraniczni keynote speakerzy – Christian Voland (Global CPO & Europe-Asia Procurement Director, Bunge) i Philip Fritzsche (CPO w Grupie Polpharma). Wskazywane przez nich kluczowe lekcje jakie powinni wyciągnąć kupcy z obecnych wydarzeń, można śmiało traktować jako obowiązkowe to-do list dla działu zakupów.

Równie praktyczne i motywacyjne w swoim wydźwięku były wystąpienia Gości Specjalnych konferencji. Kobieta z żelaza, ultra maratonka i mistrzyni świata w biegach – nawet na 250 kilometrów, opowiedziała, jak radzić sobie z ekstremalnym wyzwaniami i sięgać po zwycięstwo. Z kolei, dr hab. Profesor UAM Maciej Błaszak, najwyżej oceniany przez uczestników poprzednich konferencji PROCON/POLZAK – „dr Mózg” wskazał i przeanalizował zmiany jakie pandemia spowodowała w naszych procesach myślowych, podpowiadając jak być najbardziej produktywnym podczas pracy zdalnej, wyzwolić dodatkowe pokłady energii oraz jak przetrwać kryzys – osobisty i zawodowy..

RPA, RDA, RaaS, Hiperautomatyzacja
– technologia w biznesie

– Przez ostatnie 6 lat przyzwyczailiśmy się do pełnej sali uczestników, foyer eksplodującym gwarem rozmów i dyskusji podczas każdej przerwy oraz do wartościowego networkingu z wielkim finałem w Hard Rock Café – mówi Martyna Mucha, Marketing Manager w OptiBuy i główna koordynatorka konferencji od jej początków w 2014 – Teraz wiemy już, że PROCON/POLZAK świetnie radzi sobie online, a tegoroczna edycja była nie tylko… specyficzna i inna, ale przede wszystkim – potrzebna.

Konferencja PROCON/POLZAK nie byłaby stałą pozycją w kalendarzu wydarzeń branżowych bez Prelegentów, pragnących dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami oraz bez Uczestników, którzy tą wiedzą są zainteresowani i tak chętnie biorą udział w dyskusjach. Dziękujemy!

Mamy nadzieję, że nawiązane kontakty, zdobyta wiedza i umiejętności przydadzą się w Państwa codziennej pracy i zobaczymy się już wkrótce na kolejnych wydarzeniach z rodziny PROCON.