PROGRAM

PROCON/POLZAK 2018

22 – 23 PAŹDZIERNIKA 2018, Warszawa, Hotel Marriott

Dzień 1: 22 PAŹDZIERNIKA 2018

8:00 – 9:00

Rejestracja i poranna kawa

Poranny Networking: Sesja Pozytywnych Relacji z udziałem Grzegorza Turniaka, Akademia Rekomendacji (więcej informacji…)

9:00- 9:20

Oficjalne Otwarcie Konferencji

Mateusz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający, OptiBuy

Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu, PSML

Moderator konferencji:

Magdalena Kondas, Redaktor Naczelna, MeetingPlanner.pl

9:20 – 10:05

enus-flag

I WYKŁAD OTWIERAJĄCY: R.I.P. Procurement – How digitalization and automatization will influence future procurement

  • Is the commodity manager an endangered species?
  • How dramatic are the changes in our procurement processes and day-to-day business
  • How will the role of procurement change in the future?

Shahriar Tabrizi, CPO, Sivantos Group

10:05 – 10:50

enus-flag

II WYKŁAD OTWIERAJĄCY: How well do you know your supplier?

  • How new technologies affect our buying behaviors
  • How to tap into the world of supply without limit
  • Case Study: Total Management in practice

Elke DeLoecker, Strategic Client Solutions Director, TAPFIN-ManpowerGroup Solutions
Marek Wróbel, Director, ManpowerGroup Poland

10:50 – 11:30

WRĘCZENIE NAGRÓD: LIDER ZAKUPÓW oraz PROCON AWARDS

11:30 – 12:10

Przerwa na kawę

12:10 – 13:40

RÓWNOLEGŁE BLOKI TEMATYCZNE

Kliknij na wybrany blok by poznać szczegóły wystąpień
ZAKUPY DIRECT
12:10 - 12:50
Ruchy cenowe surowców i walut – praktyczne wskazówki pozwalające na efektywne negocjacje z dostawcami
12:50 - 13:20
Value engineering – w poszukiwaniu kompromisu między kosztem i wartością
13:20 - 13:40
Wykorzystanie Vendor Managed Inventory (VMI), czyli idei zarządzania zapasem przez dostawcę, do zarządzania zakupami
ZAKUPY INDIRECT
12:10 - 12:40
Zespół a zmiana – jak przeprowadzić go przez ten trudny okres
12:40 - 13:10
Czy obniżenie kosztów zakupu równa się obniżeniu faktycznych kosztów dla organizacji? Całkowite koszty cyklu życia - jak kupować, żeby zyskać
13:10 - 13:40
Umowa czyli budowanie relacji od samego początku
PROCESY I NARZĘDZIA
12:10 - 12:40
Jakie będą narzędzia zakupowe przyszłości. Oczekiwania managerów zakupów: rzeczywistość vs przyszłość
12:40 - 13:10
Koniec języka za przewodnika, czyli o komunikacji zakupów z partnerem wewnętrznym w mBank Polska
13:10 - 13:40
Współpraca z partnerem zewnetrznym a kreowanie wartości dodanej dla organizacji
TALENT MANAGEMENT
12:10 - 12:55
Autentyczność to klucz do sukcesu we współpracy międzypokoleniowej
12:55 - 13:40
Stereotypy a rzeczywistość - Milenialsi w akcji. Program TopYoung100

oraz

Panel dyskusyjny

13:40 – 14:30

Lunch

14:30 – 16:00

RÓWNOLEGŁE BLOKI TEMATYCZNE

Kliknij na wybrany blok by poznać szczegóły wystąpień
ZAKUPY INDIRECT
14:30 - 15:00
Zródło Inspiracji - Jak zakupy oddziaływują pozytywnie na biznes, finanse i operacje poprzez optymalizację łańcucha dostaw
15:00 - 15:30
Modele finansowania - zakup ze środków własnych, leasing czy wynajem długoterminowy
15:30 - 16:00
Procesy zakupowe (indirect) od strony dostawcy – współpraca pomiędzy stronami w celu osiągnięcia korzyści dla obu stron
ZAKUPY USŁUG
MARKETINGOWYCH
14:30 - 15:00
Follow the money - czyli w jaki sposób zapewnić sobie transparentny, konkurencyjny i weryfikowalny sposób zakupu mediów
15:00 - 15:30
Will traditional advertising & events survive? New trends in the procurement of marketing communication services (ENG)
15:30 - 16:00
Panel dyskusyjny: Jak doprowadzić do WIN-WIN-WIN w przetargu mediowym? – czyli efektywny dialog klienta, domu mediowego i mediów
PROCESY I NARZĘDZIA
14:30 - 15:00
Nowe kompetencje zakupowe w świetle szybkiej transformacji w obszarze Industry 4.0
15:00 - 15:30
Jak „sprzedać” oszczędności zakupowe? Budowanie prestiżu Zakupów w organizacji
15:30 - 16:00
Wdrożenie systemu zakupowego w Credit Agricole Bank Polska. Z czym to się je?
TALENT MANAGEMENT
14:30 - 15:00
Jak zbudować zaangażowany zespół czyli jak stać się szefem, którego pracownicy uznają za lidera
15:00 - 15:30
Panel dyskusyjny: Projektanci zwinnych zespołów, czyli jak budować zespół, któremu się chce
15:30 - 16:00
Skuteczne zarządzanie dostawcami usług HR

16:00 – 16:40

Przerwa na kawę

16:40 – 17:30

Wystąpienie Gościa Specjalnego

Stres i motywacja w dążeniu do celu w sporcie i biznesie: podobieństwa i różnice

Tomasz Majewski, lekkoatleta, mistrz olimpijski, mistrz świata i Europy, rekordzista i mistrz Polski, Wiceprezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki

od 17:30

PROCON/POLZAK Party, Restauracja Hard Rock Cafe

Zakupowy Turniej Piłkarzyków

Dzień 2: 23 PAŹDZIERNIKA 2018

8:30 – 9:00

Rejestracja i poranna kawa

Poranny Networking: Sesja Pozytywnych Relacji z udziałem Grzegorza Turniaka, Akademia Rekomendacji (więcej informacji…)

9:00 – 9:45

enus-flag

I WYKŁAD OTWIERAJĄCY: GLOBALIZATION, COMPETITIVENESS AND SUPPLY MANAGEMENT

  • From purchasing to supply management – and beyond
  • Multiple impacts of globalization
  • New challenges and opportunities also for supply management
  • Digital competitiveness as the next challenge

dr Peter Kraljič, Legenda Metodologii Zakupów Firmowych

09:45 – 10:30

enus-flag

II WYKŁAD OTWIERAJĄCY: Business Case for Indirect Procurement using Marketplaces

Burkard F. M. Schemmel, Head of Enterprise Customers and Professional Services DACH, CEE, Benelux, Amazon Business

10:30 – 11:00

LIDER ZAKUPÓW 2018 – Poznaj nagrodzone projekty Koleżanek i Kolegów

Laureat(ka) Tegorocznej IV Edycji Konkursu

11:00 – 11:20

Przerwa na kawę

11:20 – 12:00

LIDER ZAKUPÓW 2018 – Poznaj nagrodzone projekty Koleżanek i Kolegów

I Wyróżnienie

II Wyróżnienie

12:00 – 12:30

Kulty Cargo – w co wierzą Zakupy?

  • Co faktycznie buduje wartość w zakupach?
  • Co tworzy nowoczesny dział?
  • Co nas może wyprowadzić na manowce?

Mateusz Borowiecki, CEO, OptiBuy

12:30 – 13:10

Agile Marketing jak zmienia się myślenie o komunikacji biznesowej w czasie rewolucji mobile

  • Nasze pokolenie ma szczęście być częścią największej w historii – 4. – rewolucji przemysłowej. To czas, w którym Internet zmienia wszystkie gałęzie przemysłu, pojawia się automatyzacja, szerokie wykorzystanie danych czy internet rzeczy. A największym wyróżnikiem tej zmiany jest Mobile.
  • Liderzy rynku mówią nam, że potrzebują w swoich organizacjach więcej zwinności, odwagi, pasji, bardziej motywującej kultury organizacyjnej, bo dużym firmom coraz trudniej konkurować z mniejszymi, zwinniejszymi konkurentami. BCG sprawdziło, że 34 firmy z listy 50 największych jest w kryzysie, a cykl życia firm z listy Fortune 500 skrócił się z ok. 50 lat do 11.
  • Myślenie o marketingu musi być dzisiaj inne: oparte na danych, które oceniamy w czasie rzeczywistym i skoncentrowane na wynikach biznesowych, a nie marketingowych narzędziach jak wyświetlenia czy kliki. My wierzymy, że długie, wielomiesięczne procesy muszą zostać zastąpione nowym podejściem opartym na szybkim i odważnym podejmowaniu decyzji. Jak tego dokonać?

Robert Bednarski, Country Director CEE, Facebook

13:10 – 14:00

Lunch

14:00 – 15:30

RÓWNOLEGŁE BLOKI TEMATYCZNE

Kliknij na wybrany blok by poznać szczegóły wystąpień
CAPEX
14:00 - 14:30
Zarzadzanie Zakupami CAPEX w porównaniu w innymi kategoriami zakupowymi - doświadczenie praktyka
14:30 - 15:00
„End-to End CAPEX Management” w dużej firmie produkcyjnej
15:00 - 15:30
Sposób na redukcję nakładów inwestycyjnych. Studium przypadku – właściwy wybór oferty systemu Kanban a redukcja nakładów inwestycyjnych
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
14:00 - 14:30
Zarządzanie ryzykiem finansowym dostawców
14:30 - 15:00
Jak minimalizować ryzyko w procesie zakupowym?
15:00 - 15:30
Jak Zakupy powinny ograniczać ryzyka w Łańcuchach Dostaw. Klauzule CSR stosowane przy zwieraniu umów z dostawcami
SMART PROCUREMENT SOLUTIONS
14:00 - 14:30
Zarządzanie procesem wdrożenia systemu zakupowego z punktu widzenia CPO
14:30 - 15:00
Cognitive Procurement - czyli jaka jest przyszłość zakupów w świecie Sztucznej Inteligencji
15:00 - 15:30
Reimagining Procurement Intelligence to Partner with Business (ENG)
STOLIKI TEMATYCZNE
14:00 - 15:30
Sesja spotkań tematycznych w małych grupach.
Stolik I - Podróże służbowe (BRAK MIEJSC)
Stolik II - Zakup opakowań
Stolik III - Zakup ubezpieczeń
Stolik IV - Zakup mediów i produkcja TV (BRAK MIEJSC)
Stolik V - Zakup usług eventowych

15:30 – 16:10

Przerwa na kawę

16:10 – 17:00

Wykład Gościa Specjalnego: Jak być przekonującym w negocjacjach zakupowych? Perspektywa mózgu kontrahenta

Prof. Uniwersytetu Adama Mickiewicza dr hab. Maciej Błaszak

17:00- 17:10

Podsumowanie i zakończenie V edycji PROCON/POLZAK 2018