Keynote speakers

Omid Ghamami
CEO & Chairman of the Board Procurement and Supply Chain Management (PSCM) Institute
Omid Ghamami jest CEO PSCM Institute, twórcą programu certyfikacji CPSCM™ oraz organizacji szkoleniowej dla firm pragnących podnieść swoje umiejętności w zakresie zamówień i negocjacji. Jest globalnie uznawanym autorem, mówcą, trenerem i konsultantem, a prawie 50% firm z listy Fortune 100 to jego byli lub obecni klienci. Wcześniej spędził 18 lat w firmie Intel Corp, zarządzając globalnymi operacjami zakupowymi (zakres o wartości 16 mld USD), gdzie nadano mu przydomek „Ojciec chrzestny planowania negocjacji”.

Opublikował dwie bestsellerowe książki o zamówieniach, liczne artykuły w szanowanych światowych czasopismach, a artykuły lub wywiady na jego temat były publikowane przez SAPAriba, The Economist i Fortune Magazine. Prowadził tysiące godzin konsultacji, szkoleń i wystąpień w ponad 29 krajach, a także regularnie występuje w programie magisterskim z zarządzania łańcuchem dostaw na Harvard University. Jest również założycielem programu i adiunktem profesor zakupów w Los Rios Community College District. Omid posiada tytuł MBA z University of California, gdzie był przewodniczącym klasy.

Jego ostatnie wyróżnienia to:

Top 10 Procurement Influencer in the World (2023), Procurement Magazine
Top 10 Supply Chain Influencer in the World (2023), Supply Chain Magazine
Top 10 Most Iconic Leaders in Supply Chain (2023), CIOLook Magazine
Top 10 Most Inspiring Leaders (2023), Industry Era Magazine
Top 10 Procurement Influencers in the World (2022), Procurement Magazine
Top 10 Most Admired Leaders (2022), Industry Era Magazine
Top 5 Procurement Influencers in the World (2019), CPO Strategy Magazine
Jan Vašek
Assistant Professor<br/>University of Chemistry and Technology in Prague (UCT Prague)
Należy do najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania zakupami, a nabyte doświadczenie przekazuje studentom oraz zawodowcom. Praktyk i teoretyk. Wykłada na Uniwersytecie Technologiczno-Chemicznym w Pradze oraz jest autorem licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw oraz ekonomii energii.

Absolwent licznych uczelni. Studiował na Uniwersytecie Palackiego, Harvard University, Oxford University oraz Cranfield University.

Rozległe doświadczenie praktyczne w dziedzinie zakupów zdobywał w firmach Toyota, Inergy, Automotive Lighting oraz Swiss Krono.

Jest inspirującym mówcą, a jego wystąpienia dosłownie wciągają słuchaczy do sedna problemu. Wielokrotnie potwierdziły to oceny uczestników największej konferencji zakupowej w Polsce PROCON/POLZAK, plasujące go w czołówce prelegentów.

Goście specjalni

Jacek Walkiewicz
PSYCHOLOG | MÓWCA
Psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykłady na TEDx umieszczone na YouTube mają ponad 10 milionów odsłon. Autor książek: „Pełna MOC marzeń”, „Rozmyślnik Jacka Walkiewicza”, „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”.
Maciej Błaszak
Profesor, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy), Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja) i Uniwersytetu Berkeley (USA). Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu SWPS w Poznaniu i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Zainteresowania badawcze dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kształtowania mózgu człowieka pod wpływem bodźców środowiskowych. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), neurodydaktyką i problematyką brainfitness. Od lat prowadzi szkolenia i eksperckie wykłady dla kadry zarządzającej i liderów edukacji. Autor i współautor pięciu monografii i kilkudziesięciu artykułów naukowych. Prywatnie tato Julii, Tosi, Mileny, Olgi, Jasia i Jerzyka.

Prelegenci

Agnieszka Piątkowska
Partner, Big Fish
Międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji posiadający 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami rekrutacyjnymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dla globalnych organizacji. Partner w międzynarodowej firmie rekrutacyjno-szkoleniowej Big Fish specjalizującej się w obszarze procurement & supply chain. Zajmuje się procesami rekrutacyjnymi średniej, wyższej i najwyższej kadry menedżerskiej, wysoko specjalistycznymi projektami rekrutacyjnymi oraz projektami typu „interim”. Posiada wieloletnie doświadczenie w tzw. projektach typu green field – rekrutacja kadry zakupowej dla nowych inwestycji. Członek międzynarodowego zespołu przeprowadzającego ocenę kompetencji kandydatów.
Autorka książek „Zarządzanie karierą w zakupach” i „Zarządzanie karierą i zawodowa zmiana w zakupach” www.karierawzakupach.pl, Przywództwo w świecie VUCA https://helion.pl/ksiazki/przywodztwo-w-swiecie-vuca-jak-byc-skutecznym-liderem-w-niepewnym-srodowisku-agnieszka-piatkowska,podevu.htm#format/d oraz Zarządzanie karierą w świecie VUCA
Od 2009r wykłada „Zarządzanie karierą w zakupach” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Twórca programu szkoleniowego „Career Management in Purchasing”. Współpracuje jako wykładowca z Akademią Leona Koźmińskiego w zakresie seminariów i spotkań dla słuchaczy studiów podyplomowych w obszarze rozwoju kompetencji i zarządzania karierą.
Menedżer projektów rozwojowych m. in. dedykowanych Akademii Zakupowych obejmujących rozwój miękkich i twardych kompetencji zakupowych. Autorka ponad 50 kompetencji zakupowych (stanowiskowe, społeczne, menedżerskie).
Dyplomowany Asesor – Akademia Asesora – Ernst & Young Academy of Business. Twórca modeli kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej (m.in. „Procurement Leaders Academy”).
Doradca i trener kariery, twórca narzędzi do zarządzania karierą wielu artykułów związanych z tematyką zarządzania i rozwoju kariery. Coach współpracujący w ramach programów „Career transitioning/outplacement” z wyższą kadrą menedżerską. Autorka bloga www.zarzadzaniekariera.pl
Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego (zarządzanie – stopień magistra, studia prowadzone w języku angielskim) oraz Bradford University (International Business Management, stopień magistra, studia prowadzone w języku angielskim), SGH (Doradztwo Zawodowe, Kierowanie Rozwojem i Coaching, studia podyplomowe), Akademii Leona Koźmińskiego (Controlling Personalny oraz Menedżer Szkoleń – studia podyplomowe) oraz Uniwersytetu SWPS (Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji– studia podyplomowe).

Adam Bernacki
Wykładowca akademicki i trener biznesu, doświadczony menadżer Zakupów i Sprzedaży
Wspiera Klientów w transformacji działów zakupów i sprzedaży w formie doradztwa, warsztatów i interim management.
Ekonomista, prawnik, absolwent Zarządzania Zakupami na Michigan State University, od 25 lat związany z zarządzaniem sprzedażą, zakupami i łańcuchem dostaw.
Karierę zawodową rozpoczął w firmie Royal Philips gdzie był odpowiedzialny za wdrażanie najlepszych praktyk zakupowych na terenie CEE, następnie spędził 3 lata w Chinach,
jako Dyrektor Eksportu, pozyskując i rozwijając dostawców z Azji.
Po powrocie do Europy pracował jako Dyrektor Zarządzający w firmie konsultingowej, realizując i nadzorując projekty optymalizacyjne z obszaru zarządzania zakupami, prowadzone dla wiodących europejskich przedsiębiorstw.
Doświadczony menadżer, doradca trener i wykładowca akademicki. Spędził ponad 10 000 godz. na pracy warsztatowej z klientami, realizując programy, które opracowuje w oparciu o merytorykę Eli Broad College of Business MSU.

João Correia Botelho
Euronews CPO and APCADEC’s President
João jest obecnie Dyrektorem ds. Zakupów w Euronews (wiodący europejski międzynarodowy kanał informacyjny, dostarczający globalne, wielojęzyczne wiadomości z europejskiej perspektywy do ponad 400 milionów domów w 160 krajach) w Lyonie, Francja. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie zakupów i nieruchomości w różnych sektorach, takich jak energetyka, telekomunikacja i administracja rządowa. Jest także prezesem Portugalskiego Stowarzyszenia Zakupów.

Wojciech Marchwicki
Chief Procurement Officer, Wholesale Banking European Network Countries of ING NV
Dyrektor Zakupów na Polskę oraz Europę Środkowo-Wschodnią / Członek Globalnego Zespołu Zarządzającego Zakupami w Grupie ING Bank N.V.

Jestem Dyrektorem Zakupów z ponad 17-letnim doświadczeniem w wieloaspektowym zarządzaniu procesami zakupowymi w lokalnych i międzynarodowych strukturach ING Bank N.V. Moje obecne odpowiedzialności obejmują: lokalne i regionalne zarządzanie zakupami, procesami przetargowymi, zarządzanie centrum zaopatrzenia ING świadczącym usługi dla Grupy, nadzór nad outsourcingiem zewnętrznym i wewnątrzgrupowym, negocjacje i zarządzanie kontraktami międzynarodowymi realizowanymi dla całej Grupy ING. Potrafię stworzyć znaczącą wartość dla firmy, na którą składają się: redukcja kosztów, usprawnienie i automatyzacja procesów zakupowych. Jestem managerem, który stwarza podległemu zespołowi przestrzeń do działania
i przejmowania inicjatywy. Wspieram i promuję wysiłki podległych zespołów, pełnię rolę architekta procesów i agenta zmian organizacyjnych.

Maciej Madziński
COO, Laurens Coster (Data & AI)
Praktyk z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania strategicznego i cyfrowych transformacjach organizacji współpracujący zarówno ze środowiskiem biznesowym jak i akademickim. Trener, wykładowca akademicki, mentor przyszłych liderów.

Prowadzi wykłady i warsztaty na studiach MBA, szkolenia otwarte, zajęcia na studiach dyplomowych i podyplomowych, w tym strategiczne projekty doradcze na studiach MBA. Specjalizuje się w obszarze zarządzania i informatyzacji. Wspiera również firmy w kreacji i egzekucji strategii wykorzystując przy tym narzędzia zarządzania projektami.

Zawodowo COO w polskiej spółce specjalizującej się w zaawansowanej analityce danych i tzw.
„Generatywnej AI” - Laurens Coster. Wcześniej Wiceprezes Escola S.A. - spółki technologicznej tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi konsultingu z zakresu transformacji cyfrowej i AI oraz rozwijającej własne produkty w ramach venture building. Odpowiadał za doskonałość operacyjną, egzekucję strategii oraz budowanie partnerstw międzynarodowych w firmie. Był również Dyrektorem Zarządzającym ds. Cyfrowej Transformacji i Funkcji Wsparcia w KROSS S.A. Odpowiadał za transformację cyfrową i funkcje z nią powiązane, administrację oraz dział prawny. W swojej karierze pełnił również funkcje Dyrektora Operacyjnego oraz Dyrektora IT Akademii Leona Koźmińskiego. Z Akademią Leona Koźmińskiego związany od 2007 roku.

Zasiadał również w dwóch radach nadzorczych. Najpierw w radzie nadzorczej spółki Koźmiński Business Hub, a kolejno, do czasu objęcia funkcji Wiceprezesa, w radzie ESCOLA S.A. Jest również partnerem Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz dyrektorem programu MBA IT w Kozminski Executive Business School
Akademii Leona Koźmińskiego, a także współautorem i jednym z liderów programu SPEB – Szkoła Profesjonalnych Ekspertów Biznesu realizowanym w Akademii.

Pasjonat zarządzania strategicznego (w szczególności budowa i egzekucja strategii) i „zwinnego” zarządzania projektami, realizacji zmian organizacyjnych. Od lat realizuje duże, kompleksowe cyfrowe transformacje firm od budowy strategii cyfrowej transformacji przez skuteczną implementację systemów, aż do zarządzenia zmianą w organizacji wynikającą z takiej transformacji. Projekty realizował zarówno w funkcji menedżera zatrudnionego w organizacji jak i konsultanta strategicznego – wspierał w cyfrowej transformacji firmy z branży szkolnictwa wyższego, firmy ed-tech, ale również produkcyjne i handlowe.

W ramach obowiązków Dyrektora Zarządzającego KROSS koordynował duże wdrożenia w obszarze zarządzania operacyjnego organizacją, analityki danych, budowania relacji z klientem (CRM) oraz sprzedaży e-commerce B2B wykorzystując technologie SAP i Salesforce. Odpowiadał również za koordynację procesu powstawania strategii całej spółki KROSS S.A. do roku 2026. Realizowane w KROSS projekty zarówno w technologii SAP jak i Salesforce stały się referencyjnymi projektami prezentowanymi jako tzw. „dobre praktyki” zarówno na konferencjach w Polsce jak i zagranicą (Salesforce Live, SAP NOW, etc.).

W ramach obowiązków Dyrektora Operacyjnego ALK specjalizował się we wdrażaniu programów strategicznych w obszarze szeroko pojętej administracji, szczególnie w obszarze rozwoju infrastruktury i technologii informatycznych. Zarządzał również Biurem Projektów w ALK i odpowiadał za portfel projektów uczelni. Wraz z zespołem zarządzał portfelami projektów i koordynował kluczowe inicjatywy strategiczne Akademii Leona Koźmińskiego.

W 2020 roku uzyskał tytuł doktora, broniąc z wyróżnieniem rozprawę doktorską, w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości pt.: „Zarządzanie projektami w turkusowych organizacjach”. Dysertacja poświęcona jest działaniu przedsiębiorstw samoorganizujących się, w tym w szczególności w zakresie sposobu zarządzania projektami. Obecnie swoje zainteresowania badawcze związane z samoorganizującymi się firmami przesuwa również w kierunku tzw. „Przywództwa Pozytywnego” osadzonego mocno w koncepcji tzw. „Psychologii Pozytywnej”.

Jako doradca, trener i wykładowca specjalizuje się w programach z obszarów:
• Cyfrowej transformacji organizacji;
• Strategii oraz strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem;
• Zarządzania projektami, w tym strategicznego zarządzania projektami;
• Negocjacji, w tym strategiczne negocjacje związane z realizacją projektów, szczególnie IT;
• Nowoczesnych trendów zarządzania, w tym współczesnych trendów w zakresie przywództwa.

Prowadził również programy w obszarze zarządzania sobą w czasie / efektywności osobistej i zarządzania procesami / zarządzania operacyjnego przedsiębiorstwem. W ostatnich latach rozwija również działalność w zakresie mentoringu młodych liderów – mentoring osób typu „HIPO” w przygotowaniu do pozycji wymagających zarządzania dużym zespołem / dużą organizacją. W w/w obszarach prowadzi również wystąpienia i mowy motywacyjne, szczególnie w zakresie nowoczesnych trendów zarządzania.

W swojej dotychczasowej karierze wykładowcy, doradcy oraz trenera wspierał zarówno instytucje państwowe jak i wiele firm prywatnych – między innymi: Najwyższą Izbę Kontroli, Pocztę Polską, Stock Polska, Janssen-Cilag, Lasy Państwowe, Otis, Topex, Kongsberg Automotive, Mitsubishi, MyGiftDna.pl, Teltech, PESA Bydgoszcz, PZU, Jeronimo Martins, PCG Academia, Adamed Pharma, KROSS S.A., EcoEnergia Polska, Novascon Pharmaceuticals, Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych, Reynaers Aluminium, ATUS Group, HAP Armatura, Euro Holding, WOMAK, IPMA, ERGO HESTIA, PKP Intercity, Boehringer Ingelheim, WISS, Interlogis, Icotera, Veolia, GTV, Cisco i innych.

W wolnych chwilach stara się również angażować w rozwój młodych ludzi wierząc w to, że wszyscy powinni mieć równy dostęp do wiedzy. Chętnie angażuje się w wykłady, prezentacje czy gości w komisjach projektów realizowanych przez młodzież.

Pasjonuje się nowoczesnymi technikami zarządzania organizacjami ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości ich wdrażania („walk the talk”), a także inwestycjami giełdowymi i sytuacją makroekonomiczną w gospodarce. W tym zakresie, na jednym z tzw. „Discordów” dla inwestorów, prowadzi portfel inwestycyjny. Uwielbia również długie wędrówki górskie, długie wycieczki rowerowe i krótsze bieganie miejskie.

Jego pasją jest również nauka, w szczególności w ujęciu globalnym, pozwalającym na „zderzanie się” różnego rodzaju koncepcji i poglądów. Jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego, IESE Business School, miał również przyjemność studiować w London Business School.

Adam Polkowski
Członek Zarządu PSML
Ponad 20 letnie doświadczenie w zakupach zdobyte w firmach z sektorów: Bank, IT, Telecom, Logistyka, Energia.
Praktyk zakupowy z doświadczeniem menedżerskim. Jestem przekonany, że zakupy to proces biznesowy przynoszący wartość dla organizacji dlatego ciągle szukam obszarów wspierających pozycję zakupów. Do tego potrzebna jest pasja nastawiona na: zmiany, współpracę i rozwój kompetencji. Lider Projektu Dialog IT i Członek Zarządu PSML.

Artur Mochocki
Project and Change Manager, Inprogress
Ponad dwudziestoletnia praktyka w realizacji projektów biznesowych związanych z poprawą efektywności przedsiębiorstw w obszarach strategii, zarządzania sprzedażą i obsługą klienta oraz logistyką zakupów i dystrybucji, zarówno w polskich jak i międzynarodowych organizacjach z branży IT, outsourcingu, FMCG oraz bankowości.
Doświadczenie zawodowe zdobywał pełniąc rolę menedżerskie oraz agenta zmian podczas m. in. fuzji i restrukturyzacji przedsiębiorstw. Capgemini, Carlsberg, Bahlsen, BNP Paribas, ZPC Bałtyk, Grupa Kapitałowa Otmuchów – to wybrane firmy, z jakimi współpracował. Nadzorował przedsięwzięcia w obszarze budowania, dostosowywania i wdrażania systemów klasy ERP, CRM / SFA, czy autorskich systemów wspierających funkcjonowanie procesów. Był współodpowiedzialny za zarządzanie dostarczaniem usług w międzynarodowych korporacjach wg standardów ITIL.
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie oraz „Leadership Academy” Harvard Business School.

Mateusz Borowiecki
Managing Director, OptiBuy - a WNS company
Doświadczony ekspert branży zakupowej, posiadający 20 letnią praktykę w międzynarodowych projektach zakupowych i konsultingowych. Specjalizuje się we wdrażaniu kompleksowych systemów zakupowych i narzędzi IT. Aktywnie uczestniczy w licznych konferencjach na Bliskim Wschodzie, w Europie i USA. Dzieli się swoją wiedzą jako prelegent na spotkaniach branżowych, szkoleniach i wykładach dla studentów (Akademia L. Koźmińskiego w Warszawie i Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu). Jest również autorem licznych publikacji dotyczących zarządzania łańcuchem dostaw.

Andrzej Zawistowski
Członek Zarządu, PSML
Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym.

Posiada wieloletnią praktykę w kierowaniu ludźmi i zarządzaniu projektami w zakresie Global Supply Chain (koszty produktu, zakupy i zarządzanie relacjami z dostawcami, transport, gospodarka magazynowa, planowanie sprzedaży i produkcji, dystrybucja wyrobów gotowych wraz z pełną obsługą klienta, itp.).

Zdobył bogate doświadczenie w optymalizacji procesów i wdrażaniu kompleksowych platform informatycznych – m.in. J.D. Edwards, SAP i Oracle.

Wieloletni negocjator, posiadający umiejętności przekonywania i realizacji efektywnych kosztowo optymalnych rozwiązań w kompleksowych i wymagających organizacjach.

Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym.

Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.

Od ponad 8 lat działa społecznie w Polskim Stowarzyszeniu Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML jako Członek Zarządu. Prowadzi wiele szkoleń i warsztatów zakupowych w całej Polsce oraz jest odpowiedzialny z stronę merytoryczną największej w Polsce Konferencji Zakupowej PROCON/POLZAK.

Beata Szczytowska
ex. Dyrektor Departamentu Zakupów, Eurocash; Członek Zarządu PSML
Menedżer z ponad 35-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym Dyrektor Zakupów Niehandlowych, Dyrektor Generalny, Dyrektor Finansowy, pracowała w branży FMCG, produkcyjnej, pasjonatka mentoringu i coachingu. Członek Zarządu PSML.

Renata Krakowiak
Dyrektor Zakupów, Mentorka, facilitatorka, co-owner Wemento sp z o.o.
Dyrektorka Departamentu Zakupów w Siemens sp z o.o., managerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach zakupów, operacji oraz IT, zdobytym w firmie technologicznej i z sektora finansowego. Zwolenniczka rozwoju osobistego, aktywnie działająca jako coach, mentorka i facylitatorka. Promotorka zrównoważonego rozwoju w biznesie i życiu codziennym.

Małgorzata Załęska
Dyrektor Departamentu Zakupów, Allianz Polska
Dyrektor Departamentu Zakupów w Allianz Polska z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze zakupów indirect w branżach: ubezpieczenia (Allianz), bankowość (Raiffeisen Bank), FMCG (Tesco). Mentorka i pasjonatka rozwoju osobistego i zawodowego, aktywnie wspierająca rozwój innych.

Mariusz Gerałtowski
Prezes Zarządu PSML, Członek Zarządu IFPSM
Lider funkcji i organizacji, pasjonat rozwijania talentów i zespołów. Absolwent MBA z ponad 25 letnim doświadczeniem w korporacjach (P&G, Pepsico, GSK, Novartis, Fujitsu) i globalnymi odpowiedzialnościami za zakupy Marketingowe. Przez 8 lat pracował w Szwajcarii, kierując funkcją na poziomie regionu (Emerging Growth Markets, Europe) oraz globalnym. Realizował transformacyjne programy dla funkcji zakupowych, buduje i realizuje strategię dla organizacji i przedsięwzięć w ramach PSML.
Ma głęboką wiarę w kapitał ludzki i aspirację budowania z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy. Jako prezes zarządu PSML zainicjował między innymi programy angażujące środowisko biznesowe w procesy edukacyjne jak Top Young 100, czy program Dialog IT budujący nowy model kompetencji uczestników procesów przetargowych.

Olaf Holzgrefe
Dyrektor Działu Zagranicznego, Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V. (BME)
Od 2011 roku: Head of International & Affairs @ BME e.V. - Association Supply Chain Management, Purchasing and Logistics - Członek kilku federalnych rad niemieckiego Ministerstwa Handlu (tj. niemiecko-serbskiej rady, niemiecko-rumuńskiej, niemiecko-bułgarskiej, ...) - Starszy delegat BME w Radzie IFPSM, wcześniej wykładowca @ Dual Corporate University of Baden-Wuerttemberg, Mannheim

Dominik Kalinowski
Head of Outsourcing, Antal
W Antal Dominik jest odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie procesów, procedur i polityki sprzedażowej dotyczącej usługi Outsourcingu oraz za działania związane z zarządzaniem kontraktorami. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, marketingu, business developmencie i project managemencie (w tym zarządzaniu projektami outsourcingowymi) zdobyte w międzynarodowych organizacjach z branży usług HR. Z sukcesem wdrażał strategie wejścia produktów na rynek oraz prowadził działania promocyjne wspierające sprzedaż.
Prywatnie miłośnik siatkówki, entuzjasta nowoczesnych technologii, posiadacz 2 adoptowanych chartów.

Monika Droździak
Supply Chain & Logistic Director, Sodexo Polska

Diana Najtkowska-Sapryk
Procurement Ekspert i Trener, ProcureMe
Trener, Mentor, Coach oraz Wykładowca specjalizujący się w szkoleniach z zakresu zakupów.
Z pasją promuje ludzki wymiar biznesu, kładąc nacisk na budowanie solidnych relacji i redefiniowanie roli kupców.
Jej motto brzmi: Pomagam odkrywać supermoce kupców!
Diana działa jako ambasador najlepszych praktyk i etycznego postępowania. Przez lata pracowała w międzynarodowych korporacjach jako kupiec, zarządzała zespołem zakupów operacyjnych w SSC oraz projektami strategicznymi w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Wiedza Diany czyni ją nieocenionym zasobem w świecie zakupów, gdzie łączy praktyczne doświadczenie z przyszłościowym i wizjonerskim podejściem, wyposażając kupców w narzędzia z innych obszarów, które pozwalają lepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania biznesu.

Karolina Tarnawska
Group Procurement Director, Pepco Group
Od dwóch lat w roli Globalnej Dyrektorki Zakupów Niekomercyjnych w Pepco Group. Poprzednio, zarządzała działem zakupów i transformacji w Grupie Żywiec SA będąc w roli członkini zarządu. Karolina doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Żywiec SA w karju i w centrali Heinekena, w McDonald;s Polska oraz w ING Banku piastując pozycję dyrektora zarządzającego, szefa bankowości transakcyjnej na cały region Europy Środkowo Wschodniej.
W ramach swojej działalności związanej ze zrównoważonym rozwojem, współzarządza Polskim Stowarzyszeniem Zrównoważonego Rolnictwa i Żywności przyczyniając się do rozwoju tego obszaru wśród polskich rolników, szczególnie kobiet z sektora agro. Od kilku miesięcy jedna z liderek inicjatywy „Agro Woman” skoncentrowanej na wspieraniu rozwoju kobiet z obszarów rolniczych i innych związanych z rolnictwem.
W obszarze zakupowym rozpoznawana jest jako lider budujący rolę zakupów jako biznes partner z dużym naciskiem na wspieranie strategii firmy.
Znana jako mentor w wielu programach mentoringowych, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju kobiet.

Adam Sarbinowski
Sustainability Manager, Pepco Group
Jeden z wiodących ekspertów w zakresie ESG, Strategia ESG, CSR, sustainability oraz wymogów EU z zakresu ESG (CSRD, SUP, CBAM, EUDR, CSDDD…). Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Inżynierii Chemicznej i Procesowej. Od kilkunastu lat wpiera agendę biznesową takich firm jak Coca Cola Hellenic Bottling Company oraz 3M Poland Manufacturing, gdzie współtworzył i był odpowiedzialny na wdrożenie strategii sustainability, głównie w zakresie dostosowania produktów oferowanych przez 3M do zmieniających się potrzeb klientów w związku z wprowadzaniem regulacji Unii Europejskiej.
Obecnie w roli Sustainability Managera w Pepco Group, odpowiedzialny za zdefiniowanie strategii ESG na poziomie Grupy, przygotowanie organizacji do zmieniających się wymogów regulacyjnych oraz wdrażanie strategii w poszczególnych liniach biznesowych Pepco i Dealz.

Jarosław Chwastowicz
Dyrektor ds. Usług Biznesowych, Lyreco Polska
Członek Senior Management Teamu Lyreco i Mistrz Świata w Kajakarstwie Górskim. Wypracowaną dyscyplinę i determinację wykorzystuje do wzmacniania pozycji lidera Lyreco Polska S.A. Jarek osobiście prowadzi kluczowe projekty organizacji, takie jak transformacja cyfrowa oraz akwizycja głównego konkurenta, Staples. Obecnie jest w trakcie budowy pierwszego narzędzia dla sił sprzedaży wykorzystującego sztuczną inteligencję. Jest laureatem programu Pionierów Lyreco.
Odpowiada za realizację strategii ESG i certyfikację ISO. Aktywnie dzieli się dobrymi, zrównoważonymi praktykami, pokazując kierunki i możliwości zwrotu z inwestycji. Profesjonalne doświadczenie zdobywał, pracując dla korporacji notowanych na giełdzie NYSE i TSE.

Ewa Samborska
National Accounts Manager, International, Lyreco Polska
National Accounts Manager, International w Lyreco Polska SA. Zarządza kluczowymi kontraktami międzynarodowymi. Ewa specjalizuje się w budowaniu relacji,  które przekładają się na długotrwałą współpracę z klientami i partnerami biznesowymi.  Wcześniej Dyrektor Administracji Towarzystwa Ubezpieczeń oraz Dyrektor Biura Zarządu NFOŚiGW.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie, jak również kierunków związanych z ochroną środowiska i logistyką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i na Politechnice Warszawskiej. Obecnie słuchacz studiów podyplomowych ESG i transformacja klimatyczna na SGGW w Warszawie.

Elżbieta Rivest
Szefowa Działu Strategicznych Zakupów Nieprodukcyjnych, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA
Z Polpharmą związana od 2004 roku. Od 2007 roku odpowiada za zakupy nieprodukcyjne w skład, których wchodzą:

usługi marketingowe: zakupy mediów, ATL, BTL, badania marketingowe;
usługi eventowej: MICE & business travel;
zakup materiałów i usług promocyjnych;
zakup usług ogólnofirmowych i profesjonalnych;
zakupy IT;
zakupy floty samochodowej.

Poza odpowiedzialnością lokalną, odpowiadała również przez wiele lat za zakupy nieprodukcyjne w Grupie poza Polską, gdzie aktywnie wdraża najlepsze rozwiązania zakupowe i przetargowe wypracowane w Europie. W ramach pracy w Grupie organizowała przetargi na skale międzynarodową dot. zakupów mediów, business Travel, IT czy zakupów usług profesjonalnych. W ramach współpracy Grupowej obsługuje również pod kątem zakupów nieprodukcyjnych firmę Herbapol Lublin S.A. W 2018 roku za projekt „Zrównoważony Łańcuch Dostaw” otrzymała wyróżnienie za drugie miejsce w konkursie „Lider Zakupów” organizowany przez PSML. Przed Polpharmą pracowała 9 lat w Citibanku w Dziale Public Relations.

Łukasz Jędraszkiewicz
Współtwórca podcastu #OkiemKupca
Ścieżkę zawodową rozpoczynał w szwedzkim koncernie Sandvik, firmie produkującej maszyny górnicze, działającej na skalę globalną. Współpracował z dostawcami z krajów UE, Ameryki Płn., a także Australii, Nowej Zelandii. W zespole globalnym wdrażał nowe kanały dystrybucji a w obszarze lokalnym zarządzał działem zakupów i logistyki odpowiadając za magazynowanie i dystrybucję części dla kopalń w systemie umowy SLA i reakcji 4-godzinnych. Na stanowisku Kierownika Działu Zakupów negocjował kontrakty z kluczowymi dostawcami firmy i zarządzał kilkunastoosobowym zespołem rozproszonym w 3 lokalizacjach Polski i Czech.
Od 2013 roku w roli zastępcy dyrektora biura zakupów centralnych firmy Track Tec – producenta kolejowych podkładów strunobetonowych oraz rozjazdów kolejowych i tramwajowych. Zarządzał zespołem 30-osobowym w 4. lokalizacjach w Polsce i 2. lokalizacjach w Niemczech. Był odpowiedzialny za negocjowanie największych kontraktów spółki z kluczowymi dostawcami, aktywnie wdrażał nowych globalnych dostawców do zakres procedur i wymagań PKP.

Od 2016 roku objął stanowisko dyrektora zakupów we wiodącej spółce z obszaru ciepłownictwa. Obecnie zarządza 40-osobowym zespołem w kilku lokalizacjach. Zarządza przeprowadzaniem średnio 3 tyś. przetargów rocznie. Wdrożył w spółce nowe podejście obszaru zakupów i stworzył zaangażowany zespół ekspertów z zakresu Prawa Zamówień Publicznych potrafiący w sposób efektywny dostosowywać się do zmieniających się potrzeb rynkowych i umiejący szybko reagować na potrzeby Partnerów wewnętrznych
Od 2022 roku współtworzy podcast i kanał Youtube – #OkiemKupca o tematyce profesjonalnych zakupów
W całej swojej aktywności zawodowej był odpowiedzialny za efektywne wydanie łącznie ponad 3 miliardów złotych.

Jacek Jarmuszczak
Współtwórca podcastu #OkiemKupca
Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach (Anpak, Kilargo), dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata (w tym z wykorzystaniem innowacyjnych jak na tamte czasy (2004 - 2007) platform przetargowych). Później dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze - Philips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz zarządzał relacjami z kluczowymi dostawcami i jednostkami biznesowymi.
Od 2010 do 2011 jako Regional Procurement Project Manager (dla obszaru APAC) – lokalizacja Indie (Chandigarh i Mumbai) – projekt rozwoju bazy dostawców w związku z migracją produkcji z Europy do LCC (Indie, i Chiny), po światowym kryzysie finansowym z lat 2008-2009 (GFC).
Następnie piastował stanowisko Kierownika Działu Zakupów Elektronicznych w Carlsberg Group. Zespół prowadzał średnio 600 przetargów rocznie zarówno direct jak indirect dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Ekspert w dziedzinie zarządzania kategorią zakupową, przetargami w tym z wykorzystaniem

aukcji elektronicznych, zarządzania relacjami z biznesem o zasięgu globalnym oraz bazą dostawców. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Flow akceptacyjne, Proces Zakupowy, Ocena Dostawców, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne etc).
Następnie w centralnych strukturach globalnych korporacji Carlsberg Group po czym Danfoss AS – zarządzał strategicznie kategoriami zakupowymi, współtworzył organizację zakupowe, definiował i realizował cele zakupowe korespondujące z celami firmy. Od 2019 do 2022 jako VP Procurement Technology Development w NextBuy.
Wieloletnie kontrakty w Europie zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnych korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarządzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym. W trakcie swojej ponad 20 letniej kariery negocjował kontrakty o łącznej wartości przekraczającej 3,5 miliarda EUR. Obecnie prowadzi własną działalność szkoleniowo doradczą.

Piotr Kościelny
Midmarket Team Leader, Lenovo

Marcin Łunkiewicz
Założyciel i Producent, mimo.ooo
Marcin Łunkiewicz jest założycielem i producentem w firmie mimo.ooo, specjalizującej się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI), rzeczywistości rozszerzonej (XR) i wirtualnej rzeczywistości (VR) w produkcji treści reklamowych i filmowych. Jako pionier integracji nowych technologii z tradycyjnymi metodami produkcji, współtworzył nagradzane filmy, takie jak „The Lost Town of Świteź” (shortlista do Oscara) oraz „Peter and the Wolf” (Oscar za Najlepszy Krótkometrażowy Film Animowany).
Od 2020 roku koncentruje się na wykorzystaniu AI w reklamie, realizując kampanie takie jak „Komfort Satysfakcja”, czy „Max – trener uwodzenia” – pierwsza na świecie reklama telewizyjna stworzona w całości przez AI. Jako uznany mówca występuje na międzynarodowych konferencjach, dzieląc się wiedzą o nowoczesnych technologiach w marketingu.

Katarzyna Warchał
Managing Director, IKEA Purchasing and Logistic Area Central Europe

Marlena Kryściak-Sitkowska
Director Transformation, OptiBuy – a WNS Company
Dyrektor w zespole Transformacji OptiBuy – WNS. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w projektach międzynarodowych w obszarze transformacji i reorganizacji działów zakupów, a w szczególności oceny dojrzałości organizacji zakupowej oraz projektowaniu procesów zakupowych i zarządzanie zmianą.

Swoją karierę rozpoczęła jako kupiec w firmie produkujące sprzęt gospodarstwa domowego, a następnie rozpoczęła przygodę jako Konsultant Zakupowy, która trwa do dzisiaj. Aktualnie odpowiedzialna jest za dział Transformacji (sprzedaż oraz realizacje projektów) głównie na rynkach EMEA. Prowadziła projekty dotyczące m.in. optymalizacji kategorii zakupowych, budowanie działu zakupów, optymalizacji procesów zakupowych, projektowaniu procesów zakupowych przy wdrażaniu platform zakupowych oraz zarządzanie zmianą w organizacji.

Agnieszka Iwaniuk
Agnieszka Iwaniuk, Senior Group Manager, OptiBuy – a WNS Company
Agnieszka jest menedżerem z ponad 20-letnim doświadczeniem w pracy w międzynarodowych firmach produkcyjnych i konsultingowych. Od początku swojej kariery jest zaangażowana w tematy związane z zakupami i sprzedażą. Z ciekawością i otwartym umysłem zdobywała doświadczenie na różnych stanowiskach związanych z zakupami, od Specjalisty ds. Zakupów po Partnera Biznesowego ds. Zakupów. Dzięki umiejętności łączenia faktów wykorzystywała wiedzę z jednej dziedziny/kategorii w innej, aby osiągać cele i rozwijać dostawców. To podejście zyskało zaufanie zespołów zakupowych, którymi kierowała, zmieniając postrzeganie działów zakupów.

Od czterech lat wspiera międzynarodowe i krajowe firmy w optymalizacji ich procesów i działów zakupowych w ramach OptiBuy – spółki WNS. Skupiając się na celach, ale jednocześnie stawiając rozwój zespołów jako podstawę do ich osiągnięcia, udało jej się zbudować zespół wewnętrznych konsultantów i rozwijać zespoły klientów. Jako zwolenniczka oszczędności i zwiększania zwrotu z inwestycji, twórczyni i strażniczka procesów, twarda negocjatorka, a czasem nawet strażniczka porządku, nigdy nie zapomina o ludzkim aspekcie zakupów. Agnieszka kładzie nacisk na otwartą komunikację, współpracę i budowanie relacji wewnątrz swojego zespołu, ale jeszcze bardziej z klientami, partnerami i dostawcami.

Od 2023 roku Agnieszka dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami, m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, co daje jej możliwość dalszego rozwoju osobistego.

Co może powiedzieć profesjonalistom ds. zakupów w erze AI: „Zawsze robisz coś po raz pierwszy, więc nie bój się – po prostu to zrób!”

Tomasz Piaseczny
Group Manager, OptiBuy – a WNS Company
Manager w zespole Transformacji OptiBuy – WNS. W swojej pracy wspiera klientów w procesie zmian, oceny dojrzałości organizacji, budowania i wdrażania strategii zakupowych oraz projektowaniu procesów – również jako działanie przed i po wdrożeniem platform zakupowych. Pomaga klientom w procesach reorganizacji działów zakupów, zapewnieniu ich stabilności i efektywności. Tomasz zarządza projektami budującymi pozytywną rolę działów zakupów w całej organizacji. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakupach gromadził pracując w branży chemicznej, spożywczej oraz doradczej. Uczestniczy w projektach realizowanych dla dużych międzynarodowych organizacji w Polsce, krajach DACH, Bliskim Wschodzie oraz USA. W swojej pracy występuje nie tylko w roli managera odpowiedzialnego za projekty wdrażające zmiany w działach zakupów, lecz także jako konsultant funkcjonalny w projektach wdrożeniowych narzędzi IT obsługujących procesy zakupowe.

Carsten Stauber
Solution Consultant, Ivalua
Carsten combines functional Procurement expertise with technical know-how and can draw from experience in Procurement consulting and implementation projects. He comes from the functional side, but has found interest in diving into the technical possiblities, bridging the gap between stakeholders. After some years in consulting, Carsten has previously been an Implementation Lead at Ivalua and now helps companies find their path on the transformation to the future of Procurement as a Solution Consultant.

Tomasz Rutecki
Dyrektor Pionu Wdrożeń Carthena, DahliaMatic
Pasjonat nowych technologii, wykształcony kierunkowo, Absolwent studiów magisterskich na Uniwersytecie Gdańskim, kierunek Ekonomia, specjalność Biznes elektroniczny oraz studiów podyplomowych Informatyczne Systemy Zarządzania organizowanych przez Szkolę Główną Handlową w Warszawie. Od ponad 15 lat związany z branżą IT. Od 2017 roku zaangażowany w obszar Procurementu, pracuje przy wdrożeniach systemów zakupowych dla największych polskich przedsiębiorstw. Jego zawodową pasją jest obszar analizy i optymalizacji procesów. Razem z zespołem tworzy od podstaw nowe rozwiązania informatyczne wspierające szeroko pojęty obszar zakupów.

Maciej Traczyk
Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Jones Lang LaSalle
Maciek posiada ponad 10-letnie doświadczenie w nieruchomościach biurowych i handlowych, skupia się na reprezentowaniu najemców zarówno w stolicy jak i w miastach regionalnych w całej Polsce. Jego celem jest pomoc klientom w tworzeniu długoterminowej strategii nieruchomościowej, która odpowiada ich realnym potrzebom.

W trakcie swojej kariery zdobył bogate doświadczenie w negocjacjach w imieniu klientów z najróżniejszych sektorów (FMCG, BPO/SSC, Finanse, Oil&Gas, IT), pomyślnie realizując szereg złożonych projektów. Obejmują one analizy "stay vs. go", pre-lety, renegocjacje umów najmu oraz podnajem i zbycie powierzchni. Jest dyrektorem w Jones Lang LaSalle, wiodącej firmie świadczącej profesjonalne usługi w zakresie nieruchomości i zarządzania inwestycjami.

Mateusz Polkowski
Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Jones Lang LaSalle
Mateusz Polkowski jako starszy dyrektor jest odpowiedzialny za koordynację działań zespołu Badań Rynku i Doradztwa w JLL. Do jego głównych zadań należy przygotowywanie raportów dla wewnętrznych i zewnętrznych klientów oraz tworzenie publikacji dotyczących sektora nieruchomości komercyjnych. Śledzi trendy panujące na rynku zarówno z perspektywy jej końcowych użytkowników, jak również deweloperów i właścicieli nieruchomości realizujących projekty biurowe, magazynowe i handlowe.

Mateusz posiada ponad 23 letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. W trakcie pracy w JLL był odpowiedzialny za kilkadziesiąt raportów, kilkaset publikacji w mediach oraz wielu badań ankietowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się podczas licznych wystąpień na konferencjach i spotkaniach z klientami. Zaufali mu najwięksi deweloperzy i inwestorzy w Polsce.

Mateusz wcześniej pracował w Platan Group, gdzie był odpowiedzialny za wynajem i badania rynku. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie ze specjalizacją w Zarządzaniu Nieruchomościami.

Piotr Kaniewski
Counsel, Osborne Clarke Olkiewicz Świerzewski i Wspólnicy S.K.A.
Adwokat mający wieloletnie doświadczenie w zakresie kontraktów IT i własności intelektualnej, ekspert w obszarze zagadnień prawnych dotyczących sztucznej inteligencji (AI) oraz kontraktowania Agile&DevOps.

Piotr jest ekspertem w zakresie transakcji technologicznych. Specjalizuje się w projektowaniu i negocjowaniu umów IT oraz własności intelektualnej. Doradza w budowaniu zwinnych modeli kontraktowania i zakupów. Posiada bogate doświadczenie w doradztwie przy wdrażaniu rozwiązań chmurowych, szczególnie w sektorach regulowanych.

Piotr odpowiada za doradztwo Osborne Clarke w Polsce w obszarze sztucznej inteligencji. Był zaangażowany w bardzo wczesne projekty dotyczące wdrażania AI, w których wspierał klientów m.in. w tworzeniu nowatorskich mechanizmów kontraktowych dot. warunków eksploatacji sztucznej inteligencji. Aktualnie jest zaangażowany w szereg projektów dedykowanych AI compliance (szczególnie w zakresie rozporządzenia AI Act oraz cyberbezpieczeństwa AI).

Doradzał w projektach IT o wartości kilkuset milionów złotych, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym, dotyczących rozwiązań IT o strategicznym znaczeniu dla polskich agencji rządowych, instytucji finansowych, dostawców IT, organizacji z sektora healthcare i energetyki.

Piotr jest ekspertem i liderem streamu prawnego AI Security Foundation oraz głównym doradcą prawnym przy grupie roboczej ds. współpracy banków i dostawców IT w obszarze AI przy Forum Technologii Bankowych.

Arleta Robinson
Prezeska Lucky Luciano Pictures oraz Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Karierę zawodową zaczynała jako producentka programów telewizyjnych; od 2000 - producentka zarządzająca kanału Wizja Jeden dla UPC Polska. W branży filmów reklamowych od 20 lat. Założycielka domu produkcyjnego Lucky Luciano Pictures. Aktualnie prezeska Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) i członkini zarządu w Europejskim Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (CFPE). Produkowane przez nią projekty zdobywały wszystkie najważniejsze branżowe nagrody, w tym Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, KTR i Kreatury. Regularnie występuje jako prelegentka i ekspertka na branżowych konferencjach i forach. Wykładowczyni „Media Studies” na Uniwersytecie Warszawskim oraz Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS). Członkini Stowarzyszenia Kobiety Filmu. Od 2023 roku certyfikowana ambasadorka zielonej produkcji.

Tomek Dławichowski
Managing Partner w Timecode Film Production oraz Wiceprezes Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Od 2004 roku producent i współwłaściciel domu produkcyjnego Timecode Film Production, specjalizującego się w produkcji reklam, branded contentu oraz animacji 2d/3d. Wyprodukował filmy do kilkuset kampanii reklamowych, z których wiele zdobywało wyróżnienia w branżowych konkursach (EFFIE, KREATURA, ZŁOTE ORŁY, PROMAX/BDA Berlin, MEDIA TRENDY, PIKE, ZŁOTE SPINACZE). Pracował dla takich marek jak: Allegro, BLIK, BMW, Carlsberg, Citroen, Ikea, Intel, KIA, Lays, Nescafe, Oral-B, Panasonic, Samsung, T-mobile, Toyota, Volkswagen, Sephora, Żywiec.
Aktywnie współtworzy branżę kreatywną. Od 2017r. organizuje konkurs Timecode Akcja Animacja, którego celem jest wyszukiwanie młodych talentów w dziedzinie motion designu. Od 2019 roku zasiada w kapitule ogólnopolskiego rankingu „50 kreatywnych”. W 2024 roku dołączył do grupy mentorów programu SHESNNOVATION ACADEMY, wspierającego kobiety zakładające technologiczne startupy. Pasjonuje się strategią komunikacji oraz technologią AI. Popularyzator projektów z pogranicza filmu dokumentalnego i reklamy – tzw. branded content. Obecnie członek zarządu i wiceprezes Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.


Prowadzący

Robert Jarek
Konferansjer, Trener wystąpień publicznych oraz medialnych, Prezenter
Robert Jarek to absolwent UAM w Poznaniu, prezenter telewizyjny, konferansjer, mówca, moderator. Związany z branżą rozrywkową oraz telewizyjną od ponad 25 lat. Mający na swoim koncie prawie 1500 wystąpień publicznych przed bardzo zróżnicowanym audytorium.

Prowadzi programy telewizyjne (na żywo oraz nagrywane), koncerty, konferencje, gale, wydarzenia sportowe... Trener personalny w zakresie wystąpień publicznych. Znany jest z niesamowitej charyzmy, koncentracji i umiejętności przykuwania uwagi słuchaczy. Od kameralnych spotkań do kilkudziesięciotysięcznej widowni. Jego wyróżnik to energia, elastyczność, zdolność improwizacji i idealne dostrojenie się do odbiorców. Wyróżniony przez miesięcznik PRESS w rankingu doświadczonych, wartych polecenia prezenterów.

Prezenter grupy Polsat. Prowadził m.in. Letni Patrol, Disco Hit Festival Kobylnica, Disco Pod Gwiazdami, Roztańczony PGE Narodowy czy Disco Gramy dla TV Polsat. Wieloletni prowadzący Półfinały Miss Polski oraz Finały Miss Polski Nastolatek na żywo w TV4.

Zodiakalny baran. Człowiek wielu talentów. Posługujący się biegle językiem migowym. Były tancerz, instruktor i choreograf tańca nowoczesnego oraz aktor! Kocha scenę, ludzi, improwizację, ruch, adrenalinę. Uwielbia jazdę na łyżwach, wrotkach, nartach, rowerze i motocyklu. Zgłębia tajniki salsy, wschodnich sztuk walki i wciąż szuka nowych inspiracji…

Więcej: https://robertjarek.pl/

Grzegorz Turniak
Zawodowy networker i mówca, GrupaYak
Inspirujący mówca, mentor, networker. Z sal wykładowych przeniósł się do internetu. W latach 2019, 20, 21 jeden z „10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin” . Orędownik i pasjonat idei networkingu (2000 sesji dla 200.000 osób) i Linkedin. Wdraża z zespołem programy #FirmaNaLinkedin. Wykładowca na konferencjach, studiach podyplomowych: SGH, UW, PW i MBA na ALK i PK. Jego kariera to m.in. BNI Polska, jobpilot, SAP Polska, Założyciel Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i Mówczyń. Autor wielu książek, m.in. "Nigdy nie stój sam". Partner spółki szkoleniowo-doradczej GrupaYak. Od ponad 30 lat łączy ludzi różnych pokoleń i zawodów, pokazując im jak budować relacje.