Keynote speakers

Tim Tabrizi
Board member & CEO, Your Coaching Institute
Manager, coach oraz przedsiębiorca z 21-letnim doświadczeniemw dziedzinie sourcingu zarządzania łańcuchem dostaw. Jest uznanym ekspertem w dziedzinach transformacji biznesu, digitalizacji i przemysłu 4.0. Dzięki znajomości trzech języków obcych i doświadczeniu zdobytym w międzykulturowym środowisku pracował w różnych regionach świata jak USA, Singapur, Wielka Brytania, Chiny i Bliski Wschód. Kompetencje zawodowe pozyskał między innymi w Daigler AG (Obecnie Mercedes-Benz AG) Siemens, T- Systems International oraz Sivantos Group. Dodatkowo, na swoim koncie posiada udokumentowany rozwój i restrukturyzację organizacji o międzynarodowym zasięgu. Jako przedsiębiorca z wieloma start-upami w swoim portfolio, zakłada i rozwija nowe przedsięwzięcia, w dziedzinach sprzedaży, R&D, marketingu, IT i infrastruktury. Jest absolwentem zarządzania na Uniwersytecie Steinbes oraz MBA na IESE Business School. Ponadto uzupełnił swoje wykształcenie o studia podyplomowe z zakresu negocjacji w Harvard Business School oraz księgowości i analizy finansowej w London Business School.
Jan Vašek
Assistant Professor, University of Chemistry and Technology in Prague (UCT Prague)
Należy do najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania zakupami, a nabyte doświadczenie przekazuje studentom oraz zawodowcom. Praktyk i teoretyk. Wykłada na Uniwersytecie Technologiczno-Chemicznym w Pradze oraz jest autorem licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw oraz ekonomii energii.

Absolwent licznych uczelni. Studiował na Uniwersytecie Palackiego, Harvard University, Oxford University oraz Cranfield University.

Rozległe doświadczenie praktyczne w dziedzinie zakupów zdobywał w firmach Toyota, Inergy, Automotive Lighting oraz Swiss Krono.

Jest inspirującym mówcą, a jego wystąpienia dosłownie wciągają słuchaczy do sedna problemu. Wielokrotnie potwierdziły to oceny uczestników największej konferencji zakupowej w Polsce PROCON/POLZAK, plasujące go w czołówce prelegentów.

Goście specjalni

Maciej Kawecki
Popularyzator technologiczny, dziennikarz naukowy powołany przez Komisję Europejską na funkcję Cyfrowego Ambasadora UE. Prezes Instytutu Lema
Popularyzator technologiczny, dziennikarz naukowy powołany przez Komisję Europejską na funkcję Digital EU Ambassador. Prezes Instytutu Lema. Prorektor ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. Autor cyklu technologicznego w programie Dzień Dobry TVN. Stawia na człowieka, który rozumie, że technologia to tylko i aż narzędzie w jego rękach, którym powinien pozytywnie zmieniać świat. Promuje to co polskie i innowacyjne.
Maciej Błaszak
Profesor, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy), Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja) i Uniwersytetu Berkeley (USA). Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu SWPS w Poznaniu i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Zainteresowania badawcze dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kształtowania mózgu człowieka pod wpływem bodźców środowiskowych. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), neurodydaktyką i problematyką brainfitness. Od lat prowadzi szkolenia i eksperckie wykłady dla kadry zarządzającej i liderów edukacji. Autor i współautor pięciu monografii i kilkudziesięciu artykułów naukowych. Prywatnie tato Julii, Tosi, Mileny, Olgi, Jasia i Jerzyka.

Prelegenci

Andrzej Zawistowski
Członek Zarządu, PSML
Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym.

Posiada wieloletnią praktykę w kierowaniu ludźmi i zarządzaniu projektami w zakresie Global Supply Chain (koszty produktu, zakupy i zarządzanie relacjami z dostawcami, transport, gospodarka magazynowa, planowanie sprzedaży i produkcji, dystrybucja wyrobów gotowych wraz z pełną obsługą klienta, itp.).

Zdobył bogate doświadczenie w optymalizacji procesów i wdrażaniu kompleksowych platform informatycznych – m.in. J.D. Edwards, SAP i Oracle.

Wieloletni negocjator, posiadający umiejętności przekonywania i realizacji efektywnych kosztowo optymalnych rozwiązań w kompleksowych i wymagających organizacjach.

Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym.

Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.

Od ponad 8 lat działa społecznie w Polskim Stowarzyszeniu Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML jako Członek Zarządu. Prowadzi wiele szkoleń i warsztatów zakupowych w całej Polsce oraz jest odpowiedzialny z stronę merytoryczną największej w Polsce Konferencji Zakupowej PROCON/POLZAK.

Mateusz Borowiecki
Managing Director, OptiBuy - a WNS company
Doświadczony ekspert branży zakupowej, posiadający 20 letnią praktykę w międzynarodowych projektach zakupowych i konsultingowych. Specjalizuje się we wdrażaniu kompleksowych systemów zakupowych i narzędzi IT. Aktywnie uczestniczy w licznych konferencjach na Bliskim Wschodzie, w Europie i USA. Dzieli się swoją wiedzą jako prelegent na spotkaniach branżowych, szkoleniach i wykładach dla studentów (Akademia L. Koźmińskiego w Warszawie i Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu). Jest również autorem licznych publikacji dotyczących zarządzania łańcuchem dostaw.

Alpar Kamber
Chief Business Officer, WNS Denali
Jest odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, analitykę biznesową oraz kierowanie ogólnym wzrostem i wydajnością kluczowych jednostek biznesowych, w tym Hi-Tech i usług profesjonalnych, produkcji, handlu detalicznego i produktów konsumenckich oraz funkcji usług zakupowych. Był założycielem i dyrektorem generalnym Denali Sourcing Services (obecnie część WNS), dostawcy usług zaopatrzeniowych nowej generacji. Przed Denali Alpar zajmował stanowiska kierownicze w Ariba, FreeMarkets, Diamond Technology Partners i E&Y.

Francois Dousset
Programme Manager, EIPM
Konsultant i trener w dziedzinie zakupów. Specjalizuje się w przywództwie i strategii dla funkcji zaopatrzeniowych oraz strategiach zakupowych dla poszczególnych kategorii. Jest również ekspertem w dziedzinie negocjacji i zarządzania zmianą. W ciągu ostatnich 10 lat prowadził konferencje, sesje szkoleniowe i coachingowe na całym świecie dla firm z różnych sektorów, takich jak bankowość, motoryzacja, chemia, energia, żywność, ropa i gaz, farmaceutyki, telekomunikacja, w tym Bombarder, Coca Cola European Partners, E.On, ENEL, L'Oreal, LVMH, Michelin, PSA, Sabic, Schlumberger Saint-Gobain, Vodafone, Volvo.

Omer Abdullah
Chief Commercial Officer, The Smart Cube
Dyrektor ds. Handlowych i współzałożyciel firmy The Smart Cube (spółka z WNS). Współpracuje z liderami działów zakupów oraz strategii w globalnych organizacjach, przekształcając ich zespoły w jednostki nastawione na generowanie wartości.

Omer posiada ponad 30 lat doświadczenia w dziedzinie doradztwa zarządczego oraz w globalnych korporacjach i branżach, działał w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Wcześniej pełnił funkcje w firmach A.T. Kearney (Ameryka Północna), Warner Lambert (USA) oraz The Perrier Group (Azja-Pacyfik).

Monika Kiełtyka-Michna
Head of Global Procurement Services, Astra Zeneca
Monika is an experienced leader in business area transformation, professional negotiator with significant experience in management of multi-million spend of the companies. She is a goal–oriented person focused on achieving companies’ strategic targets by embracing change programs. ​

At Astra Zeneca Monika is leading Global Procurement organization providing support in the areas of sourcing and contracting as well as a part of Category Management, which she built across 3 continents.​

She joined Astra Zeneca from Kenya Airways, where she supported the turnaround of the airline and led strategic projects. Prior to that she was responsible for consolidation of the back office and embedding of the procurement shared services at LOT Polish Airlines, where she held a position of a Chief Corporate Officer.​

Before joining an airline, she spent many years in the pharmaceutical industry. She created Novartis’ very first world-wide shared service center in the capacity of a Head of Shared Country Procurement Organization and Administration. Prior to that, she held a range of procurement leadership positions at Polpharma. Monika spent her early career at Carlsberg and Phillip Morris.​

She graduated from University of Mining and Metallurgy in Cracow and an MBA at the University of Minnesota and Warsaw School of Economics. ​

Maciej Zaleski-Ejgierd
CEO, Procurence
Ekspert z dziedziny zakupów, zarządzania dostawcami i zarządzania ryzykiem w łańcuchach dostaw, z wieloletnim doświadczeniem w konsultingu dla (projekty w EMEA i obu amerykach). Prowadził gościnne wykłady dt. zarządzania ryzykiem m.in. na LSE, UCL Louvain, EBS Universität, SGH, Ucz. Łazarskiego. Zwycięzca m.in. konkursu PSML Lider Zakupów 2021 i finalista Procurement Leaders - World Procurement Awards '22. Prezes i założyciel Procurence, wytwórcy oprogramowania dla działów zakupów i zarządzania jakością.

Łukasz Węgrzyn
Prawnik, Eskpert w obszarze kontraktów IT, Osborne Clarke Polska
Łukasz Węgrzyn, partner w kancelarii Osborne Clarke Polska, kieruje praktyką IT & Data. Doradza w obszarze kontraktów i regulacji technologicznych dla sektorów regulowanych: bankowość, ubezpieczenia, zdrowie.

Rekomendowany w międzynarodowych rankingach Chambers TMT, Chambers Fintech oraz Legal500, jako jeden z najlepszych polskich prawników z obszaru regulacji technologicznych.
Odpowiadał za stronę prawną pierwszego w Polsce wdrożenia usług chmurowych typu hyperscale w sektorze finansowym. Był liderem prawnym w jak dotychczas największym w Polsce projekcie outsourcingu IT w sektorze telekomunikacyjnym.

Łukasz jest pomysłodawcą oraz współautorem pierwszych w Polsce kontraktów IT spójnych ze zwinnymi metodykami realizacji projektów IT (Agile), zarówno dla sektora prywatnego jak i publicznego. Jest również współautorem modeli i procesów zakupowych usług IT (IT sourcing) w sektorach regulowanych pozwalających na angażowanie dostawców IT dostarczających usługi w metodykach zwinnych, w szczególności w Scrum.

Posiada certyfikacje technologiczne: ITIL Foundation, PSMI (Professional Scrum Master), AgilePM Foundation, Professional Agile Leadership I. Członek Instytutu Prawa Nowych Technologii i Danych Osobowych przy Uniwersytecie Łazarskiego. Członek Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii.

Anna Grzesiak
Global Contracting and Procurement Operations Manager, Shell
Experienced and authentic Leader, holding several Global Leadership positions within Contracting and Procurement area. During the last 18 years, has gained rich CP background starting with local Procurement roles up to regional Category Management, global Supplier Quality Assurance and global CP Operations within the Energy Business, FMCG and Automotive sectors. As a member of a global CP Operations Leadership Team at Shell, helps people grow and develop their capabilities, as well as drives Digital transformation, Simplification and Sustainability for SHELL.

Miłosz Zachara
Global Portfolio Lead, Shell
Posiada ponad 16 lat doświadczenia w branży IT oraz dóbr szybkozbywalnych (FMCG). 4 lata w dziale zakupów / 8 lat w handlu detalicznym jako nabywca / 4 lata w sprzedaży.
Dzięki różnorodności obowiązków w trakcie swojej kariery zawodowej posiada szeroką perspektywę rynku, obejmującą wszystkie jego podmioty oraz powiązania istniejące między nimi. Brał udział w wielu projektach zakupowych, działaniach optymalizacji łańcucha dostaw oraz globalnych negocjacjach umów.

W obecnej pozycji odpowiedzialny za globalną strategię zakupów telekomunikacyjnych z portfelem globalnych i lokalnych umów. Zarządza strategicznymi dostawcami IT (obejmującymi oprogramowanie, sprzęt i usługi profesjonalne), prowadzi negocjacje oraz regionalne i globalne przetargi.

Diana Najtkowska-Sapryk
Ekspert i Trener, ProcureMe
Trener, wykładowca, konsultant (również w obszarze ESG), mentor kadry zarządzającej zakupami, członek PSML oraz mentor w programie skierowanym do zdolnych studentów Top Young 100.
TOP 3 Mówca podczas największej konferencji zakupowej w Polsce: Procon Polzak 2021, od 2lat gromadząca na niej dziesiątki osób na prowadzonych przez siebie stolikach tematycznych. Prelegentka wielu branżowych webinarów, konferencji i wydarzeń dla różnych branż. Prowadzi własne grupy ProcureMe (zrzeszające osoby z branży) na Facebooku oraz LinkedIn, gdzie dzieli się wiedzą oraz (angażując innych pasjonatów łańcucha dostaw) buduje przestrzeń wymiany doświadczeń.
W ramach ProcureMe Academy, obejmującej autorskie warsztaty doskonalące pracę kupca, podnosi kompetencje oraz świadomość pełnionej roli Eksperta ds. zakupów. Wspiera transformację działu zakupów z dostarczyciela dóbr, ku partnerstwu biznesowemu.
Pomaga w zarządzaniu zmianą i rozwija pracowników dzięki pracy indywidualnej tj.: coaching, czy mentoring.

Zawodowe motto:
POMAGAM ODKRYWAĆ SUPERMOCE KUPCÓW!

Paweł Ciężki
Key Account Manager, Mercateo/Unite
Od 8 lat związany z branżą zakupową. Doskonale zna specyfikę pracy po obu stronach procesu zakupowego. Zaczynał od roli Supplier Managera i rozwijania sieci dostawców. Aktualnie jako Key Account Manager wspiera kupców w ich codziennych wyzwaniach. Specjalizuje się w tematyce indirect spend. Po pracy bije kolejne rekordy w speed skatingu.

Anna Matus
Senior Key Account Manager, Mercateo / Unite
Od ponad 5 lat związana z branżą zakupową, wcześniej zdobywała doświadczenie w sprzedaży w różnych branżach. Ekspertka w obszarze optymalizacji procesów zakupowych. Z powodzeniem wspiera klientów i buduje dla nich strategie wzrostu - obecnie jako Senior Key Account Manager. Wierzy w siłę słowa i relacji międzyludzkich. W wolnym czasie spełnia swoje marzenia związane z podróżami.

Wojciech Osoba
Head of Procurement Office Eastern Europe, KION Group
Naturalny lider; jestem przekonany, że to ludzie stanowią o przewagach, są niezwykle istotną wartością dla firmy. Manager zorientowany na tworzenie maksymalnej możliwej korzyści w ramach działalności obszaru zakupów.

20 lat doświadczenia w świecie globalnych zakupów. Moja kariera w „prokurmencie” została rozpoczęta w globalnej organizacji Honeywell Aerospace, gdzie byłem odpowiedzialny za rozwijanie bazy dostawców, relokację produkcji oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi u dostawców; następnie objąłem obowiązki Szefa Kategorii.

Od sierpnia 2012 mam zaszczyt prowadzić różne Zespoły, Organizacje zakupowe; w różnych biznesach – ALSTOM (kolejnictwo), ORLEN (petrochemia), ENERGA (dystrybucja i wytwarzanie energii) oraz KION (rozwiązania intra-logistyczne). Posiadam spore doświadczenie w budowaniu i holistycznej transformacji, rozwoju organizacji zakupowych.

Z wykształcenia magister inżynier w dziedzinie silników lotniczych, niemniej zdradziłem karierę w R&D po dwóch latach w wyniku... miłości do zakupów!

Jon Kolasinski
Head of Countries, Markit
Jon ma ponad 15-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi międzynarodowymi klientami w Polsce i całej Europie. Jako Head of Countries w Markit, Jon jest odpowiedzialny za zarządzanie biurami Markit w ponad 40 krajach w Europie, Amerykach i regionie APAC. Wcześniej, rozwinął Markit Polska do pozycji wiodącego partnera w zakresie sprzętu IT dla międzynarodowych klientów w Polsce, wspierając jednocześnie zarządzanie dziesiątkami projektów zakupowych IT w regionie EMEA i obu Amerykach. Obecnie Jon jest dalej jest zaangażowany w rozwój Markit Marketplace. Nadzorując wysiłki Markit w zakresie zrównoważonego rozwoju, aktywnie angażuje się w rozwój programów redukcji emisji CO2, mających na celu oferowanie klientom wymiernych korzyści i programów offsetowych.

Agnieszka Piątkowska
Partner, Big Fish
Międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji posiadający prawie 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami rekrutacyjnymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dla globalnych organizacji. Partner w międzynarodowej firmie rekrutacyjno-szkoleniowej Big Fish specjalizującej się w obszarze procurement & supply chain. Zajmuje się procesami rekrutacyjnymi średniej, wyższej i najwyższej kadry menedżerskiej oraz wysoko specjalistycznymi projektami rekrutacyjnymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w tzw. projektach typu green field – rekrutacja kadry zakupowej dla nowych inwestycji. Członek międzynarodowego zespołu przeprowadzającego ocenę kompetencji kandydatów.

Doradca i trener kariery, twórca narzędzi do zarządzania karierą wielu artykułów związanych z tematyką zarządzania i rozwoju kariery. Coach współpracujący w ramach programów „Career transitioning/outplacement” z wyższą kadrą menedżerską.

Adam Bernacki
Wykładowca akademicki i trener biznesu, doświadczony menadżer Zakupów i Sprzedaży
Adam Bernacki to doświadczony profesjonalista o wieloletnim doświadczeniu w transformacji działów zakupów i sprzedaży za pomocą doradztwa, warsztatów i zarządzania tymczasowego. Z wykształceniem w dziedzinie ekonomii i prawa, ukończył studia z zakresu Zarządzania Zakupami na Michigan State University i może poszczycić się ponad dwudziestoletnim zaangażowaniem w dziedzinie sprzedaży, zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw. Adam jest ceniony za swoje umiejętności zarządzania, a także uznawany za wybitnego doradcę, trenera i wykładowcę akademickiego, który ma na swoim koncie imponujący dorobek wynoszący ponad 10 000 godzin prowadzenia warsztatów, które opracowuje w oparciu o merytorykę Harvard Business School i Eli Broad College of Business MSU.

Łukasz Jędraszkiewicz
Dyrektor Departamentu Zakupów w TAURON Ciepło, Podcaster #OkiemKupca
Kupiec z powołania, promotor zakupów z zamiłowania. Od 18 lat zarządza działami wydającymi cudze pieniądze. Zakupy budował i rozwijał w branżach związanych z górnictwem, kolejnictwem a od 7 lat w sektorze energetycznym w spółce TAURON Ciepło.

Współtwórca podcastu oraz kanału YouTube związanego z profesjonalnymi zakupami – #OkiemKupca.

Trener kupców i managerów, którego fascynuje praca z ludźmi. Potrafi zbudować, przemodelować i zmotywować zespół zakupowy tak, aby stał się dojrzały kompetencyjnie i samodzielny.

Na LinkedIn pokazując ludzką twarz kupca stworzył – #PiątekBrzmiDobrze – jedyną na tej platformie społeczność skupioną wokół pasji do muzyki.

Jacek Jarmuszczak
Trener, Podcaster #OkiemKupca
Praktyk, doświadczony manager zakupów, negocjacji zakupowych i strategii generowania oszczędności na międzynarodowych rynkach. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził negocjacje zakupowe z dostawcami z całego świata. Później jako szef działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów na całym świecie. Jako Global Category Manager w Grupie Carlsberg, tworzył strategię zakupową i prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami w najbardziej wymagającym obszarze zakupów: IT, usług profesjonalnych oraz floty samochodowej. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne).

Małgorzata Radziak
Founder & CEO, MMR ESG Consulting
Małgorzata rozpoczęła swoją przygodę ze zrównoważonym rozwojem w 2004 roku, pracując w zespołach globalnych Mars nad kreacją i wdrażaniem strategii „Sustainable in generation”. Odpowiadała również za wdrażanie tej strategii w Europie Centralnej oraz kierowała globalnym zespołem odpowiedzialnym za zrównoważone zakupy i łańcuch dostaw oleju palmowego. Działania te zaowocowały licznymi kontaktami oraz współpracą z organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz zrównoważonego rozwoju, a także dostępem do najlepszych praktyk i innowacji. Małgorzata od lat inwestuje w swoją edukację w obszarze zrównoważonego rozwoju. Jest na bieżąco ze wszystkimi globalnymi i europejskimi inicjatywami, nowymi przepisami, uczestniczy w programach organizowanych przez najlepszych w branży jak Schumacher College czy MIT. Założyła firmę MMR ESG Consulting, która pomaga firmom osiągać cele w zrównoważonym rozwoju. Małgorzata posiada ponad 20 lat doświadczenia biznesowego w globalnych korporacjach, w różnych branżach, w roli CEO oraz członka zarządu w obszarze zakupów i logistyki czy sprzedaży. Znajomość potrzeb biznesu, umiejętności rozwoju i motywacji współpracowników w połączeniu z szeroką wiedzą z obszaru ESG pomagają jej w tworzeniu inspirujących i skutecznych programów szkoleniowych

Wojciech Żarniewski
Head of Procurement Central & Eastern Europe, DHL
Regionalny Dyrektor ds. Zakupów z bogatą historią zawodową z branży logistyki, FMCG oraz łańcucha dostaw. Posiadający umiejętności w zakresie negocjacji, zakupów strategicznych, operacji magazynowych i ciągłego doskonalenia.

Krzysztof Ducal
Sales Director and Board Member, Dell Technologies
Krzysztof Ducal jest obecny na rynku IT od ponad dwudziestu lat. W firmie Dell Technologies pełni funkcję dyrektora sprzedaży, koncentrując się na klientach w sektorze dużych przedsiębiorstw. W przeszłości miał przywilej bycia odpowiedzialnym za polski oddział Siemens IT (CEO), następnie przez kolejne cztery lata był wiceprezesem ds. Sprzedaży w Sygnity, odpowiedzialnym za przemysł, media i infrastrukturę. Ostatnio był związany z Dimension Data z rolą Dyrektora Sprzedaży Krajowej. Krzysztof ścieżkę kariery zaczynał od finansów, poprzez rolę dyrektora finansowego (CFO), a od 15 lat koncentruje się głównie na kompleksowym procesie sprzedaży.
Ukończył Uniwersytet Warszawski (ekonometria i informatyka) oraz Uniwersytet Psychologii Społecznej (psychologia biznesu). Posiada również tytuł MBA z Lancashire University.

Michał Gazda
Senior Account Executive, Financing Sales, Dell Technologies
Proaktywny menadżer sprzedaży z prawie 20-letnim doświadczeniem w obsłudze klientów kluczowych oraz międzynarodowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 
W Dell Technologies pracuje od ponad 6 lat na stanowisku Account Executive. Od ponad roku Ambasador APEX w Polsce - aktywnie włącza się w każdy projekt, w którym sprzęt Dell Technologies jest proponowany Klientowi w formie usługi. Doskonale radzi sobie w generowaniu i zwiększaniu poziomu sprzedaży. Dzięki umiejęnościom interpersonalnym i świetnej komunikacji potrafi budować zgrany zespół napędzany efektywnymi wynikami. Jak sam podkreśla, specjalizuje się w sprzedaży i tworzeniu "czegoś z niczego". Fan nowych technologii, wykorzystujący je w procesach transformacji cyfrowej swoich klientów.

Michał Czernek
B2B Business Lines Director, Digital Care
Doświadczony manager sprzedaży i business developer. W ciągu 20 lat pracował przy budowaniu kanałów sprzedaży w telekomach, energetyce, SaaS i usługach z obszaru HR. Zarządzał zarówno bezpośrednimi siłami sprzedaży, jak i pośrednimi kanałami partnerskimi. Pracował z największymi markami, jak Ferrero, Inditex, PGE czy Żabka, by wymienić kilka. Z wykształcenia psycholog społeczny, co prawdopodobnie wpłynęło na jego głębokie zamiłowanie i wiarę w mechaniki gamifikacyjne – zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym.

Paweł Skorupski
Senior Consultant, EcoVadis
Przez ostatnie 10 lat zaangażowany w projekty rozwoju biznesu, budowy strategii oraz wspierania zagranicznych inwestorów w wejściu na polski rynek. Współpracował z klientami z sektora farmaceutycznego, chemicznego, inżynierii, IT, lotnictwa oraz obronności. W tym czasie z powodzeniem zrealizował ponad 50 złożonych projektów doradczych.
Od 2017 związany jest z EcoVadis, gdzie wspiera firmy z Polski w obszarze budowy oraz rozwoju programów w ramach zrównoważonych łańcuchów dostaw. Doradza firmom jak skutecznie współpracować z dostawcami w celu wykrywania potencjalnego ryzyka, monitorowania oceny oraz rozwoju programów w temacie środowiska, aspektów społecznych oraz etycznych.
Paweł pomaga firmom wdrażać kompleksową usługę oceny dostawców, która usprawnia zarządzanie działami zakupowymi oraz ułatwia długofalową współpracę z dostawcami oraz partnerami biznesowymi. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Leibniza w Hanowerze.

Paweł Kamiński
Dyrektor Marketingu, Lyreco Polska
Paweł Kamiński łączy blisko 30 letnie doświadczenie pracy na rynkach B2C i B2B kierując marketingiem w korporacjach międzynarodowych. Od 2010 roku zarządza marketingiem Lyreco Polska, lidera branży produktów i usług dla miejsc pracy. Pierwsze doświadczenia zdobywał w Unilever kierując marketingiem i budując pozycję marek Algida, aby po kilku latach przejąć odpowiedzialność za rozwój kategorii Home Care w ramach tego samego koncernu. Później pełnił funkcję członka zarządu Diageo Polska będąc odpowiedzialnym za rozwój marek Johnnie Walker, Smirnoff i wielu innych. Był również dyrektorem marketingu, członkiem zarządu Coty Polska działając w branży zapachów i kosmetyków kolorowych.
Absolwent Politechniki Warszawskiej, studiów podyplomowych Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz MBA Uniwersytetu Minnesota (WEMBA).

Ryszard Szefler
Dyrektor Linii Biznesowej Safety, Intersafe a Lyreco company
Posiada ponad 22 lat doświadczenia zarówno jako regionalny dyrektor zarządzający kategorią Śoi w pan-europejskich korporacjach, a także w zakresie rozwoju sprzedaży na rynkach wielu krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Odnosił sukcesy w zakresie rozwoju i wdrażania produktów marki własnej w regionie CEE, ale również na rynkach krajów Europy Zachodniej. Absolwent MBA i autor wielu publikacji nt. doboru i zarządzania sferą śoi. Jako praktyk i pasjonat bezpieczeństwa swoim doświadczeniem i wiedzą dzieli się ze studentami studiów podyplomowych.

Jacek Trojanowski
R&D Team Leader, OptiBuy - a WNS company
Doktor nauk ścisłych, analityk danych, w głębi serca badacz. Przez kilka lat pracy w środowisku akademickim i biznesowym zdobył doświadczenie jako badacz, lider zespołu i kierownik projektu. Koncentruje się na optymalizacji i automatyzacji przy użyciu technik AI. Od kilku lat rozwija nowe narzędzia AI dla zakupów.

Agnieszka Sitarska-Zalewska
Dyrektor Zakupów – Polska i Kraje bałtyckie, Coca-Cola HBC Polska
Agnieszka jest managerem z ponad 20 letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych spółkach w kategoriach zarówno Direct jak i Indirect. Ostatnie 11 lat związana z firmą Coca-Cola HBC Polska, gdzie efektywnie zarządza zespołem rozproszonym w kilku krajach.
Jej pasja to praca z ludźmi dlatego chętnie dzieli się doświadczeniem, jest mentorem wspierającym swój zespół w codziennej pracy i projektach, rozwijającym przyszłych liderów i stawiająca na rozwój ludzi w zespole.
W swojej pracy nie tylko buduje i wdraża strategie zarządzania kategoriami zakupowymi czy optymalizuje koszty i procesy ale tez wraz z zespołem skupia się na rozwoju dostawców i umacnianiu strategicznych relacji z nimi. To co ją wyróżnia do talent do budowania biznesowych relacji z dostawcami, co przyczynia się do osiągania wspólnych dla obu stron celów i poczucia, że każda ze stron jest wygrana. Naturalnym jest więc fakt, że wraz z zespołem udaje się zaangażować dostawców we wspólne opracowywanie i wprowadzanie praktyk z obszaru zrównoważonego rozwoju.
Dzięki współpracy miedzy zespołowej zarówno w ramach łańcucha dostaw jak tez z innymi departamentami, ale też międzynarodowej w ramach firmy patrzy holistycznie na istotny wpływ dostawców zarówno z obszaru zakupów pośrednich i bezpośrednich a także korzyści, jakie płyną z angażowania dostawców we wspólne przedsięwzięcia.

Wojciech Żarniewski
Head of Procurement Central & Eastern Europe, DHL
Regionalny Dyrektor ds. Zakupów z bogatą historią zawodową z branży logistyki, FMCG oraz łańcucha dostaw. Posiadający umiejętności w zakresie negocjacji, zakupów strategicznych, operacji magazynowych i ciągłego doskonalenia.

Aneta Kruk-Biskup
Business Development Manager, Client Solutions, Dell Technologies
Swoją karierę w Dell rozpoczęła 8 lat temu mając okazję rozwijać swoje doświadczenie oraz umiejętności w wielu obszarach Dell Technologies m.in w dziale współpracującym z kanałem partnerskim, dziale technicznym Pre-Sales oraz dziale Large Enterprise. Dziś pracuje na stanowisku Business Development Manager, Client Solutions i zajmuje się stymulowaniem rozwoju biznesu w obszarze produktów Client Solutions wśród dużych klientów komercyjnych, rozwijaniem sieci kontaktów w celu przyciągnięcia nowych klientów oraz badaniem nowych możliwości rynkowych i nadzorowaniem projektów rozwojowych.

Łukasz Ostrowski
Łukasz Ostrowski, Head of Group Strategic Procurement, Allegro Group
Łukasz Ostrowski to doświadczony manager w obszarze zakupów z wieloletnim stażem, które zdobył w dużych, międzynarodowych organizacjach . W trakcie 17-letniego doświadczenia wiele projektów zakończył sukcesem dzięki niesztampowemu i strategicznemu podejściu zarówno do zarządzania relacjami z dostawcami jak i optymalizacji kosztów.

Od wielu lat zarządza z powodzeniem bardzo złożonymi projektami zakupowymi w różnych branżach zaczynając od telekomunikacji, po produkcję a na stępnie e-commerce. Wykazuje się niezwykłą umiejętnością identyfikowania potencjałów oszczędnościowych przekraczających oczekiwania top managementu a najlepszym tego dowodem jest wygenerowanie wielomilionowych oszczędności.

Jako menedżer kierujący od wielu lat zespołem, dał się poznać jako lider zorientowany na współpracę i budowanie relacji, otwartą komunikację, kulturę konstruktywnego feedbacku stwarzając swojemu zespołowi możliwości rozwoju. Wyznaje zasadę, że skuteczna komunikacja i aktywne słuchanie są kluczowe dla osiągania celów organizacyjnych i kształtowania kultury ciągłego doskonalenia.

Od pewnego czasu jego pasją, którą nieustannie i intensywnie rozwija jest temat "sztucznej inteligencji w zakupach" dostrzegając ogromny potencjał tej technologii, ale jednocześnie umiejętnie wskazując ryzyka i wyzwania z tym związane. Swoją wiedzę pozyskuje z wielu rozmów i spotkań z producentami rozwiązań AI dla obszaru zakupów.

Michał Pawłowski
Michał Pawłowski, Head of Procurement, Santander Bank Polska
W ciągu prawie dwudziestu lat pracy Michał Pawłowski zdobył bogate doświadczenie w szerokim zakresie działań zakupowych, w szczególności w obszarze projektów transformacyjnych oraz w zakupach IT i telekomunikacyjnych.

Ukończył studia prawnicze na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Michał rozpoczął karierę zawodową w 2005 roku w Banku Pekao, gdzie realizował projekty z zakresu zakupów, optymalizacji kosztów i transformacji.
Następnie związał swoją karierę z UniCredit Group, gdzie w latach 2007-2011 pełnił funkcję Global Category Managera, definiując i wdrażając globalne strategie zakupowe. Nagrodzony specjalnym wyróżnieniem przez World Wide Fund for Nature (WWF) za uwzględnianie aspektów środowiskowych w zakupach.
Od 2011 r. ponownie związany z Bankiem Pekao, gdzie zajmował kierownicze stanowiska w strukturach zakupowych Banku związane z zarządzaniem i transformacją zakupów. Od 2018 roku Dyrektor Biura Zakupów Operacyjnych i Taktycznych, a następnie Dyrektor Biura Zakupów IT i Telekomunikacji.

Od 1 września 2022 roku Michał dołączył do Banku Santander Polska jako Dyrektor Biura Zakupów.

Ukończył wiele szkoleń w Polsce i za granicą, m.in. z zakresu zarządzania zakupami, przywództwa i negocjacji. Członek Core Team w programie PSML Dialog IT.

Szczepan Starowieyski
Szczepan Starowieyski, Account Executive, Dell Technologies

Filip Zwierzyński
Filip Zwierzyński, Systems Engineer, Dell Technologies
Od kilkunastu lat związany z branżą IT - wczeąniej jako administrator sieci, a od 7 lat jako konsultant techniczny w Dell Technologies. W bezpośredniej pracy z Klientami zajmuje się doborem oraz zaprojektowaniem odpowiedniego rozwiązania z zakresu Data Center

Piotr Chimko
Head of Procurement Excellence EMEA, Phillips
Piotr Chimko ma ponad 20 lat praktyki w zarządzaniu. Zanim wszedł do świata zakupów, przez wiele lat wdrażał zintegrowane systemy informatyczne w globalnych korporacjach, a następnie realizował się w obszarze audytu wewnętrznego i finansów w największej sieci handlowej w Polsce. Aktualnie w Philipsie kieruje wieloosobowym zespołem kupców, którzy kontraktują usługi o wartości ponad 400 milionów euro rocznie. Piotr specjalizuje się w transformacjach biznesowych i tworzeniu skutecznych zespołów. W swojej pracy inspiruje się takimi postaciami jak John Maxwell, Simon Sinek oraz Patrick Lencioni.

Justyna Aleksandrowicz
Procurement Buyer, Secondary Packaging, Coca-Cola HBC Polska

Filip Błoch
Założyciel, WorkTrips
Founder of WorkTrips.com, one of the fastest-growing travel tech startups in Central Europe. One of the most advanced technologies for automated booking and expensing platform for business travel.
Vastly experienced in tourism and business development. Expert in AI and automation.
Under his leadership the company has racked up numerous awards, achieved impressive revenue growth and is tipped as one of Poland’s top technology startups with global potential. Despide pandemic he created project that uniquely address current travel market situation Post-Covid.

Prowadzący

Kama Kępczyńska-Kaleta
Poliglotka, Mistrz Mowy Polskiej Vox Populi 2021
Laureatka konkursu Mistrz Mowy Polskiej z 2021r. Wielojęzyczna prowadząca, moderator i tłumacz podczas wielu wydarzeń sportowych i kulturalnych, np. Młodzieżowe Mistrzostwa Świata w Boksie, Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Międzynarodowe Konferencje Gospodarcze i Kulturalne. Wielokrotnie zapraszana jako ekspert w dziedzinie projektów międzynarodowych przy Komisji Europejskiej do spraw edukacji nieformalnej.

Od 25 lat śpiewa w zespole Bielinianki i chórze Sabbaton, uwielbia sport i języki obce. Absolwentka studiów prawniczych, a także menadżerskich w Szkole Głównej Handlowej. Inicjatorka i koordynatorka ponad 90 projektów międzynarodowych w ramach programów unijnych. Prowadzi szkolenia z zarządzania projektami międzynarodowymi w języku angielskim. Od 2003 r. koordynator projektów międzynarodowych, tłumacz i doświadczony nauczyciel języka angielskiego i francuskiego. Zna również język hiszpański, niemiecki i rosyjski.

Propagatorka kultury i tradycji regionu świętokrzyskiego. Od 25 lat propaguje folklor świętokrzyski jako członkini zespołu ludowego „Bielinianki”. Od 20 lat sopranistka Chóru Towarzystwa Przyjaciół Bielin „Sabbaton”. Pomysłodawczyni przedstawienia ludowego opartego na twórczości Józefa Ozgi-Michalskiego pn. „Bieliny gwarzą” z udziałem aktorów Teatru im. Stefana Żeromskiego w Kielcach i mieszkańców Gminy Bieliny. Autorka obozów wielojęzycznych dla dzieci i młodzieży z wykorzystaniem tradycji i kultury regionu świętokrzyskiego, a także innych regionów na terenie Polski i Europy, których głównym celem jest edukacja, w szczególności języków obcych w sposób nieformalny z wykorzystaniem wszystkich inteligencji i zmysłów. Artolingua – nauka przez sztukę, Theatrolingua – nauka poprzez teatr, MUZOLINGUA – nauka poprzez muzykę.

Grzegorz Turniak
Zawodowy networker i mówca, GrupaYak
Inspirujący mówca, mentor, networker. Z sal wykładowych przeniósł się do internetu. W latach 2019, 20, 21 jeden z „10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin” . Orędownik i pasjonat idei networkingu (2000 sesji dla 200.000 osób) i Linkedin. Wdraża z zespołem programy #FirmaNaLinkedin. Wykładowca na konferencjach, studiach podyplomowych: SGH, UW, PW i MBA na ALK i PK. Jego kariera to m.in. BNI Polska, jobpilot, SAP Polska, Założyciel Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i Mówczyń. Autor wielu książek, m.in. "Nigdy nie stój sam". Partner spółki szkoleniowo-doradczej GrupaYak. Od ponad 30 lat łączy ludzi różnych pokoleń i zawodów, pokazując im jak budować relacje.