The end of Globalization or its simple Reshaping? New challanges and responsibilities for Procurement Function
W erze cyfrowej, w której obecnie żyjemy, technologia staje się kluczem do przekształcania tradycyjnych procesów biznesowych. Sztuczna inteligencja, kiedyś postrzegana jako odległa wizja przyszłości, teraz staje się codzienną rzeczywistością dla wielu przedsiębiorstw. Zapraszamy na interaktywny panel – wspólnie sprawdzimy:
Technologia z pewnością może wzmocnić Twoją strategię zakupową i wpłynąć na przyszłość procesów zakupowych w Twojej organizacji, jednak czy można bezkrytycznie polegać na rekomendacjach AI?
Przekonajmy się wspólnie.
Mini warsztaty pozwolą zainspirować się tym podejściem i nabrać nowej perspektywy na specyfikowanie potrzeb zakupowych.
Obliczenia CO2x traktowane są jako konieczne zło - wydatki poniesione, żeby być w stanie pokazać, że się dba o zrównoważony rozwój. Nic bardziej mylnego! Istnieje dużo synergii z innymi strategicznymi procesami, o którym nikt głośno nie mówi: optymalizacją kosztów oraz zarządzaniem ryzykiem.
Niezwykła podróż w świat nowoczesnych negocjacji!
Pierwsza część prezentacji zostanie w całości poświęcona danym:
Podróż po technologiach tworzonych w Polsce i na świecie, które starają się rozwiązać pięć największych kryzysów – służby zdrowia, klimatyczny, relacji, surowców oraz ekonomiczny. Wybrane przykłady odpowiadają na dzisiejsze potrzeby i znacznie wyprzedzają dzisiejszy świat. A to wszystko dzięki danym.
Przykład funkcjonowania DeepMind - twórców AlphaFold.
Czy na każde rozwiązania technologiczne należy dzisiaj patrzeć opto-sceptycznie?
Transformacja: słowo-wytrych w każdej współczesnej korporacji. Transformujemy się na potęgę. Nierzadko w tym samym czasie trwa kilka, a nawet kilkanaście globalnych programów, które w założeniu mają naszą firmę postawić w lepszym położeniu względem konkurencji, niż dotychczas. Część z tych programów faktycznie osiąga zamierzone rezultaty. Wiele z nich jednak nie ma tego szczęścia. A przyczyny niepowodzeń są różne. Zazwyczaj jednak na samym początku ktoś podejmuje jakąś decyzję, której nikt inny nie zakwestionuje. Przyjrzyjmy się kilku takim decyzjom, a potem – być może – wyciągnijmy z tego jakąś naukę na przyszłość
Edukacja i wymiana wiedzy na temat dostępnych opcji staje się kluczowym aspektem procesu zakupowego, zwłaszcza w tak wymagającym i dynamicznym świecie technologii. Porozmawiajmy!
O czym pamiętać jeszcze przed rozpoczęciem postępowania zakupowego?
Jakie pytania zadać dostawcy podczas postępowania?
Otoczenie regulacyjne AI – co trzeba a co warto wiedzieć?
O specyfice umów na wdrażania rozwiązań AI – co jest w nich charakterystycznego?
Biznes często utożsamia innowacyjność z przedsiębiorczością: znajdź pomysł, zbuduj zespół dla jego realizacji i poszukaj źródeł finansowania. Wykład zaprezentuje inną perspektywę: innowacyjność od kuchni, tak jak ją widzi umysł osoby próbującej coś rozpocząć, coś zmienić i coś ulepszyć. Badania pokazują, że rzadko wielkie biznesy rozpoczynają się od wielkich idei – najczęściej są to zwykłe przeczucia, które nie są niczym nowym. Późniejsze procesy prototypowania problemu i uczenia się na błędach, pozwalają skalować owe przeczucia i tworzyć – być może - innowacje zapewniające rentowność biznesu. Niemniej proces nadający przeczuciom strukturę problemu jest empiryczny, nieliniowy i stopniowy, angażujący wiedzę i umiejętności innych ludzi. Historie o biznesowych innowacjach są inspirujące, gdy znamy zakończenie, ale początek i środek to ścieżki, błędy i ustawiczne uczenie się. Proces ten możemy jednak badać, a w konsekwencji opisać, wyjaśnić i ulepszyć, tak by powstał notatnik dobrych praktyk innowacyjnego kupca.