PARTNERZY PLATINUM






PARTNERZY GOLD







PARTNER SPECIAL GUEST






PARTNERZY SILVER





PARTNERZY BRONZE





PARTNERZY MEDIALNI





PATRON MERYTORYCZNY





PATRON BRANŻOWY





Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Aktualnie organizacja zrzesza 140 firm tworzących komunikację marketingową: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech.

Zadaniem SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy.

SAR zajmuje się też opracowywaniem, systematyzowaniem i popularyzowaniem standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizuje szkolenia, seminaria i edukuje kadry, a także prowadzi badania branżowe.

Stowarzyszenie jest organizatorem konkursów, które wyznaczają standardy na rynku reklamy i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.

Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA), a także polskim przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions i partnerem medialnym WARC.

Organizacja należy do Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, działającej na rzecz sektora najbardziej poszkodowanego w wyniku pandemii. SAR stale współpracuje z Konfederacją Lewiatan, wspólnie prowadząc działania lobbingowe i public affairs, które wpływają na proces tworzenia prawa reklamowego, m.in poprzez blokowanie ustawy wprowadzającej nowy podatek od reklamy.

SAR i Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań powołali Marketers & Media Agencies Committee (M&MAC) – organizację reprezentującą marketerów oraz agencje mediowe, która wspólnie z reprezentacją mediów będzie zarządzała jednoźródłowym badaniem mediów na polskim rynku – Joint Industry Comittee (JIC).

sar.org.pl
Misją Lyreco jest bycie pionierem w dostarczaniu w sposób zrównoważony wszystkiego, czego potrzebuje każde miejsce pracy, aby pracownicy mogli skupić się na tym, co najważniejsze.
Grupa Lyreco istnieje od 1926 roku jako prywatna firma. Jest europejskim liderem i trzecim co do wielkości dystrybutorem produktów i usług związanych z miejscem pracy na świecie.
Działa bezpośrednio w 25 krajach w Europie i Azji, a poprzez sieć dystrybucyjną swoich partnerów obejmuje 15 dodatkowych rynków na 4 kontynentach.
Dzięki ciągłemu dążeniu do doskonałości w zakresie obsługi klienta, silnemu partnerstwu z renomowanymi dostawcami i wydajnej logistyce stale rozwija się i dostosowuje do wciąż zmieniających się miejsc pracy. Uwzględnia zróżnicowane potrzeby na produkty i usługi, oferuje między innymi: środki ochrony indywidualnej, środki higieny, kawę i artykuły spożywcze, materiały biurowe, meble, sprzęt IT, rozwiązania druku. Jest też wyłącznym dystrybutorem w Polsce Nespresso Professional (rozwiązania kawowe dla biznesu).
Realizując swoje priorytety związane ze zrównoważonym rozwojem i odpowiadając na potrzeby klientów Lyreco dynamicznie poszerza ofertę produktów o neutralnym lub mniejszym wpływie na środowisko (zgromadzone pod hasłem Sustainable Selection), dzięki czemu pomaga klientom tworzyć miejsca pracy bardziej przyjazne środowisku i dbać o planetę.
Chcesz tworzyć wspaniałe, zrównoważone miejsca pracy? Pomożemy Ci w tym.

lyreco.com
Allegro Business to odsłona serwisu Allegro stworzona specjalnie dla przedsiębiorstw. To platforma zakupowa, na której można znaleźć 70 tysięcy sprzedawców i blisko 220 milionów ofert. Allegro Business oferuje szeroki wybór kategorii dostosowanych do różnorodnych potrzeb firm. Kupując na Allegro, użytkownicy mogą skorzystać z rabatów ilościowych i koszykowych oraz odroczenia płatności nawet do 60 dni. Dodatkowo istnieje opcja zamówienia produktów w ramach subskrypcji Smart!, która oferuje nielimitowane dostawy i zwroty. Aby skorzystać z oferty Allegro Business wystarczy założyć darmowe konto firmowe bądź zmienić konto indywidualne na firmowe. Zmieniając konto klient utrzymuje dotychczasowe funkcje – na koncie wciąż dostępne są wybrane programy np. Allegro Smart! i Allegro Protect, możliwość zbierania monet i płacenia za zakupy kuponami. Sprawdź, co możesz zyskać, kupując na Allegro Business, po więcej szczegółów wejdź na:

allegro.pl/biznes
Lenovo to globalna spółka technologiczna, generująca przychody na poziomie 62 miliardów dolarów. Lenovo zajmuje 217. pozycję na liście Fortune Global 500, zatrudnia 77 tysięcy osób na całym świecie i każdego dnia obsługuje miliony klientów na 180 rynkach. Śmiałą wizją spółki jest tworzenie coraz bardziej intuicyjnych rozwiązań technologicznych, dostępnych dla wszystkich. Podstawą sukcesu Lenovo jako największego na świecie producenta komputerów osobistych jest rozszerzanie działalności biznesowej na obszary, które wspierają proces tworzenia „nowych technologii informatycznych” (rozwiązania dla klienta, technologie brzegowe, chmurowe, sieciowe oraz oparte na sztucznej inteligencji), w tym rozwiązań serwerowych, przechowywania, technologii mobilnych, oprogramowania i usług. Transformacja technologiczna w połączeniu z opracowanymi przez Lenovo innowacjami, które zmieniają świat, pomagają budować bardziej otwarty świat i godną zaufania, bardziej inteligentną przyszłość wszędzie i dla każdego. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę https://www.lenovo.com/ lub przeczytaj najnowsze wiadomości publikowane w StoryHub.

lenovo.com/pl/pl
Shell
Contracting & Procurement (CP) / Supply Chain (SC) has been a part of Shell Business Operations Krakow since 2007.
The Contracting & Procurement (CP) department takes part in global negotiations of Shell contracts and orders on a daily basis. Furthermore, it also establishes relationships with business partners from various world regions. The CP department’s employees are constantly supporting Shell in building its position as the leading energy group.
Contracting & Procurement supports Shell’s Upstream, Downstream & Functions, Integrated Gas, Projects, Renewables & New Energies and Technology businesses, building relationships with 3rd parties, supporting the global delivery of services and providing support solutions to Shell Businesses.

shell.pl
Markit to internetowa platforma zakupowa IT (marketplace & procurement solution), która oferuje ponad 5 milionów unikalnych produktów IT dostarczanych przez wiodących światowych dystrybutorów IT w 43 krajach.

Ponad 10 000 firm ufa i korzysta z usług Markit przy zakupie produktów IT, w tym ponad 20% firm z listy Global Forbes 2000 i Fortune 500.

Funkcje Marketplace Markit obejmują przejrzystą widoczność wydatków, porównywanie cen i dostaw w czasie rzeczywistym / "oferty na żywo", dynamiczne udokumentowanie oszczędności oraz opcje konsolidacji dostawców i faktur.

W Markit wierzymy, że zakupy IT powinny być proste, przejrzyste i efektywne - w sposób, który nie tylko pozwala zaoszczędzić pieniądze na cenach produktów, ale także znacznie skraca czas procesu zakupowego. Jesteśmy pasjonatami pomagania naszym klientom w osiąganiu jak najniższych całkowitych kosztów zakupu.

markit.pl
meercat to nagradzana na całym świecie polska platforma zakupowa pomagająca obniżyć koszty i ryzyko w łańcuchach dostaw.

Posiadamy funkcje typowej platformy typu Source-to-Pay, ale oferujemy ściślejszą integrację z zarządzaniem jakością, zgodnością (compliance), ryzykiem oraz ESG.

W ramach jednej platformy wspieramy zarówno CYKL ŻYCIA DOSTAWCÓW (onboarding, pre-autoryzacja, rozwój dostawcy, phase-out), jak i CYKL ŻYCIA MATERIAŁÓW (wprowadzenie nowego produktu wraz z BOM, kalkulacja kosztów docelowych, PPAP, NCR, roszczenia odszkodowawcze, przetargi,), wzbogacony o uporządkowaną KOMUNIKACJĘ (zadania, workflowy, komunikacja masowa, pozyskiwanie innowacji od dostawców) i zwiększoną TRANSPARENTNOŚĆ (informacja o ryzyku i sankcjach, zgodność - compliance, ślad węglowy scope 3, umowy, oszczędności, wydajność). Wszystkie funkcje są ze sobą ściśle zintegrowane, wzmocnione przez elastyczną automatyzację.

Firma otrzymała nagrody na całym świecie, w tym Procurement Leaders Global Procurement Awards Finalist 2022 (UK), SpendMatters 50-to-Watch 2022 (US), BME Seal of Approval 2023 (DE), Intelligent Spend Management Award (2023), PSML Lider Zakupów 2021 (PL).

procurence.com
Glopack Sp. z o.o. – Producent i twórca opatentowanej Innowacyjnej ekologicznej Foli Strech.
Opatentowana technologia pozwala wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynku.
Poprzez wytworzenie foli trzykrotnie cieńszej od obecnie używanej o wytrzymałości najmocniejszej folii standardowej , uzyskujemy redukcję kosztów pakowania, ograniczamy emisję plastiku oraz co bardzo istotne redukujemy CO2. W DNA firmy Glopack wpisany dynamiczny rozwój i tworzenie nowych produktów wspierających przedsiębiorców w procesach pakowania oraz szeroko rozumianej logistyki.
Wielokrotnie nagradzane produkty firmy Glopack, znalazły uznanie u wielu odbiorców, gdyż jest to rozwiązanie łączące ekonomie z ekologią.

glopack.pl/
EcoVadis specjalizuje się w ratingach związanych ze zrównoważonym rozwojem biznesu. Naszą misją jest dostarczanie najbardziej zaufanych ratingów ESG w łańcuchach dostaw na świecie, wspierających raportowanie zgodnie z wymogami dyrektyw unijnych oraz innych regulacji i globalnych standardów. Metodologia EcoVadis opiera się na czterech filarach – środowisko naturalne, prawa pracownicze i kwestie społeczne, etyka oraz łańcuch dostaw. Rating przygotowany jest w oparciu o dostarczone dowody, a kwestionariusz wypełniany przez firmy dostosowany jest do obszaru działania, lokalizacji oraz do wielkości firmy. Wynik ratingu EcoVadis przedstawiany jest w postaci szczegółowej karty oceny, obejmującej globalny benchmark sektorowy oraz sugerowane obszary wymagające poprawy. Specjalny moduł działań w zakresie emisji dwutlenku węgla (Carbon Action Manager) pozwala również na zarządzanie i redukcję śladu węglowego w łańcuchach dostaw. Wszystko to dostępne jest na innowacyjnej platformie, która może być z łatwością zintegrowana z oprogramowaniem do zarządzania wydatkami, takimi jak SAP Ariba, Ivalua, Coupa i inne.
EcoVadis współpracuje z małymi i dużymi firmami, w 220 kategoriach branżowych, aż w 180 krajach.


ecovadis.com
DahliaMatic jest właścicielem marki Carthena - kompleksowej platformy zakupowej B2B.
Carthena jest wydajna i prosta w obsłudze. Usprawnia skomplikowane i specyficzne procesy zakupowe, dostosowując się do Twojej organizacji. Dzięki jej modułowej budowie możesz wybrać dokładnie te funkcjonalności, których potrzebujesz.
Planuj, negocjuj, zamawiaj, rozliczaj - wszystko w lepszym narzędziu zakupowym DahliaMatic działa na rynku od 2003 roku. Jesteśmy obecnie jedyną firmą informatyczną w Polsce oferującą tak szeroką gamę systemów klasy ERP (Oracle E-Business Suite, SAP S/4HANA, Microsoft Dynamics D365, Softlab ERP).
Jesteśmy częścią Grupy Kapitałowej Asseco Poland. Bazując na potrzebach klientów rozbudowaliśmy nasze portfolio o usługi i produkty komplementarne do systemów ERP. Obecnie wdrażamy również autorskie systemy. Jednym z nich jest Carthena.

carthena.pl/
Jako konsorcjum Aplitt i AMA Institute wspólnie wdrażamy transformację cyfrową w dużych i średnich firmach.
Naszym priorytetem jest zwiększanie produktywności pracowników poprzez usprawnianie procesów biznesowych. Realizujemy to poprzez ułatwienie codziennych zadań, automatyzację przepływu danych i przezwyciężanie ograniczeń za pomocą nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, co prowadzi do zwiększenia efektywności całej organizacji i poprawy jej konkurencyjności.
Stosujemy szeroki wachlarz rozwiązań opartych na narzędziach cyfrowych, sztucznej inteligencji i algorytmach analitycznych. Cyfryzacja procesów wewnętrznych i wykorzystanie zaawansowanych rozwiązań analitycznych pozwalają minimalizować ryzyko błędów, przyspieszać pracę, tworzyć firmom przestrzeń do rozwoju.

aplitt.pl
Antal jest wiodącą firmą w regionie CEE, zajmująca się dostarczaniem rozwiązań w zakresie rekrutacji stałych, consultingu HR oraz outsourcingu. U podstaw naszego sukcesu leży wysoka jakość oferowanych usług oraz ludzie, których kapitałem jest wiedza zgromadzona przez 26 lat działalności firmy. Tworzymy metody i narzędzia, które przewyższają oczekiwania klientów i standardy rynkowe, będąc jednocześnie liderem zrównoważonej transformacji (ESG) w branży. Zakres wsparcia Antal jest bardzo szeroki – od realizacji kompleksowych procesów rekrutacji stałej, poprzez outsourcing usług, w tym RPO i contracting, aż po działania Employer Branding, HR Consulting, a także świadczenie kompleksowej usługi badań i analizy rynku.

antal.pl
Założona w 1966 roku w Marsylii przez Pierre'a Bellona, firma Sodexo jest światowym liderem w dziedzinie dostarczania zrównoważonych usług żywieniowych i cennych doświadczeń w każdym momencie życia: pracy, leczenia, nauki i zabawy.
Sodexo Polska od 30 lat jest liderem w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości i największą firmą facility management o zasięgu ogólnopolskim. Usługi Integrated Facility Management (IFM) świadczy w ponad 200 obiektach. Prowadzi 41 restauracji pracowniczych. Wspiera firmy w zarządzaniu miejscem pracy i tworzeniu bezpiecznej przestrzeni dla pracowników w obiekcie klienta. W portfolio stałych klientów ma wiele ikonicznych brandów z branż m.in.: przemysłowej, FMCG, farmaceutycznej i technologicznej.

pl.sodexo.com
Timecode Film Production istnieje od 2004 roku. Specjalizujemy się w produkcji filmów reklamowych, branded contentu oraz animacji. Produkowaliśmy filmy min. dla: Allegro, Lidl, Ikea, GlaxoSmithKline, Popharma, Oral B, Sephora, Apart, Google, Samsung, Sony, Intel, Panasonic, Volkswagen, BMW, Citroen, Toyota, Ford, Mazda, KIA, Monini, Maspex, Żywiec, Tchibo, Neckermann, Provident, BOŚ Bank.
Lubimy rzeczy dopracowane, dlatego naszym fundamentem jest JAKOŚĆ.
Wiele z naszych produkcji zostało docenionych w polskich i międzynarodowych konkursach, w tym: EFFIE, Złote Spinacze, Kreatura, Złote Orły, Media Trendy, Grand Off Festiwal, Promocity, Camerimage, Promax/BDA (Berlin), World Wide Short Film Festival (Toronto).

timecode.pl
JLL (NYSE: JLL) to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Misją JLL jest takie kształtowanie sektora nieruchomości, dzięki któremu świat zmienia się na lepsze. W tym celu firma wykorzystuje najbardziej zaawansowane technologie, pozwalające kreować najlepsze możliwości biznesowe, wyjątkowe przestrzenie oraz rozwiązania przynoszące długofalowe korzyści klientom, pracownikom oraz społecznościom, w których funkcjonuje. JLL jest spółką z listy Fortune 500 o rocznych przychodach 20,9 mld USD zatrudniającą na koniec grudnia 2022 r. ponad 103 000 osób i obsługującą klientów w ponad 80 krajach.

jll.pl
Ivalua jest wiodącym dostawcą oprogramowania do zarządzania wydatkami, opartego na chmurze i wspieranego przez sztuczną inteligencję. Nasza zintegrowana platforma Source-to-Pay umożliwia firmom efektywne zarządzanie wszystkimi kategoriami wydatków i dostawcami, zwiększając rentowność, poprawiając zrównoważony rozwój, obniżając ryzyko i podnosząc produktywność pracowników. Setki najbardziej renomowanych marek na świecie obdarzyły nas swoim zaufaniem, a analitycy, w tym Gartner, uznają nas za lidera w branży.

ivalua.com
Huawei jest wiodącym światowym dostawcą infrastruktury technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) oraz inteligentnych urządzeń. Zatrudniamy 207 000 pracowników i działamy w ponad 170 krajach i regionach, obsługując ponad trzy miliardy ludzi na całym świecie. Zależy nam na zapewnieniu dostępu cyfrowego do każdej osoby, domu i organizacji, aby stworzyć w pełni połączony, inteligentny świat.

huawei.com/pl/